snørrete..

edurt

Betatt av forumet
Er så snørrete, har vært det i over to mnd, Potte tett hele dagen ingenting som funker. Noen som er plaget med det samme? Noen gode råd før jeg blir steike gal her. Kjennes ut som jeg skal bli syk vært øyeblikk.....[:'(][:(]

har brukt nesespray siden jeg ble gravid! men viss du sier det til legen kan du få no sånn pulver nesespray greie, fikk hvertfall jeg... men vet ikke om den funka no særlig[:)] ble borte før jeg fikk brukt den...

jordmora sa at jeg ville ikke bli bra før jeg hadde født, og at ingenting hjelper... noe må da hjelpe. men takk for rådet. Får høre med legen min hva hun sier. Heter den pulver greia rhinocort?

Føler med deg.. har slitt med bihulene selv siden 1999, og nå er det verre enn noensinne. Har til og med begynt å miste hørselen på den ene siden. Fikk pencilin for noen uker siden, men det hjelper ikke. Begynner å bli temmelig lei................

halla...lurer bare på en ting,har du sagt te legen du bruker nesespray???ka sa evt legen?

OI...kjedelig... kan jo hende det går over,men jeg ble forkjølet rundt uke 15 og nå er jeg 35+5 og fortsatt like tett... Ikke morsomt,men det sal visst forsvinne med en gang barnet er kommet da [:D] Utrolig hva man venner seg til å leve med i løpet av disse månedene...

er det ikke bra og bruke nesespray? står ingenting på pakken om at det er farlig. bare ikke bruke det lengre enn ti dager

KJenner meg igjen...nyser såååå ofte og er helt tett i nesa. Bruker en del nesepsray selv om man ikke skal det egentlig da! Har ingen andre tips enn spray jeg....har prøvd sunnere ting som nesehorn, olje til å ha i nesa osv, men det hjelper liksom ikke. Er visst vanlig med tett nese når man er gravid sa jordmoren til meg!

Håper det bedrer seg for deg uansett!
KLem, m

åh...håper ikke det varer helt til slutt...det blir jo leeeenge.er jo drittlei allerede jooo[:'(]

Samme her. Er tett i nesa hele tiden og har bihulebetennelse med jevne mellomrom.
Har du prøvd saltvannskylding? Jeg tør ikke prøve, høres så ekkelt ut..... 

var hos jordmor idag og hun sa at nese skylling kunne hjelpe ei stund. Da får man renset hele systemet.

alt skal prøves, er litt lei og være "snørrunge"

Lykke til, det går så bra så[;)]

Jeg var bare litt snørrete en kort stund, Og det har heldigvis til nå bare vært det.... [:D]

Jeg er litt snørrete jeg også, men det bekymrer meg egentlig ikke... Men deriomot blir jeg litt bekymret av at det av og til kommer blod sammen med "bubbelurene" når jeg skal pusse nesa... Noen som vet om dette er vanlig? Kan kanskje være at blodårene er mer utvidet?[:-]

ORIGINAL: Seva

Jeg er litt snørrete jeg også, men det bekymrer meg egentlig ikke... Men deriomot blir jeg litt bekymret av at det av og til kommer blod sammen med "bubbelurene" når jeg skal pusse nesa... Noen som vet om dette er vanlig? Kan kanskje være at blodårene er mer utvidet?[:-]

Det er slik her også, Det er valnlig og blø litt mere og neseblod når man er Gravid, Tror det er fordi man blir mere blodfyllt enn ellers.... [:D]

sliter å endel me tetthet..e mye småsyk..har fått feber å greier no,igjen[:'(] tror d sikkrt har nokka me at æ ikke tar astma-medisinen min lenger å blir jo fort andpustn pluss at vi både har katt å hund å typen har oxo katt å hund hjemme så hjelpe sikkert ikke mye..huff h[:'(] håpe d blir bra igjen etter fødsel å når æ har begynt me medisinwn min igjen..

..ja er tett i nesen...og har begynt å snorke veldig og..Sambo får ikke sove så godt stakkar..noen andre som sliter med dette?noen som har gode råd??

Back
Topp