snørrete...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
vi får ikke ut noe med den nesesugeren vi har... er det noen som vet om man kan prøve å få det ut med en q tips eller noe når det er uti nesa der man ser det?

Jeg hadde brukt en qtips til å ta det som er synlig.
Bare pass på at babyen ikke vrir hodet brått så du stikker for hardt med qtipsen.

kanskje med en baby-qtip, men vill ikke prøvd med en for voksne, skummelt om bomullen blir igjen i nesa :)
Vi har nesesugeren fra Otrivin, den heter vel Otribaby- og den er gull, sugde ut en sinnsyk mengde snørr i dagtidlig [8D]

ORIGINAL: Snorkmaiden

kanskje med en baby-qtip, men vill ikke prøvd med en for voksne, skummelt om bomullen blir igjen i nesa :)
Vi har nesesugeren fra Otrivin, den heter vel Otribaby- og den er gull, sugde ut en sinnsyk mengde snørr i dagtidlig [8D]

får se om vi kan finne den[:)]

Kan signere dette. Både Otribaby og baby q-tips er flotters!!

drypp litt morsmelk eller evt. saltvannsoppløsning i nesa, så nyser dem det kanskje ut og da er det bare å tørke så følger resten av snåtten med. Eller om de får ligge litt på magen og bryne seg, så kommer det gjerne ut. hvis du prøver å dytte noe inn i nesa for å få det ut, så skubber man det ofte bare lenre inn..

jeg har også nesesuger, veldig kjekt å ha.

Vi har nesesugeren fra Otrivin, den heter vel Otribaby- og den er gull[b/], sugde ut en sinnsyk mengde snørr i dagtidlig [8D]

Sign..

jeg spurte faktisk HS om dette på mandag. en skal KUN ta å rulle q-tipsen på utsiden. får en ikke tak i det da skal en la det være. tar en q-tipsen for langt inn så irriterer d slimhinnene og det blir mer snørr.
Jeg selv har funnet ut at det mest effektive er å dryppe et par dråper saltvann i nesa og så legge han på magen. da begynner han å fnyse og snyter igrunnen seg selv. anbefaler å legge en klut under hodet... litt ekkelt å grave av snørrkladder av leketeppet... eller håret (som skjedde en gang.. usj..)[:'(]

ORIGINAL: Novemberstjerne

jeg spurte faktisk HS om dette på mandag. en skal KUN ta å rulle q-tipsen på utsiden. får en ikke tak i det da skal en la det være. tar en q-tipsen for langt inn så irriterer d slimhinnene og det blir mer snørr.
Jeg selv har funnet ut at det mest effektive er å dryppe et par dråper saltvann i nesa og så legge han på magen. da begynner han å fnyse og snyter igrunnen seg selv. anbefaler å legge en klut under hodet... litt ekkelt å grave av snørrkladder av leketeppet... eller håret (som skjedde en gang.. usj..)[:'(]

hehe ja det er nok litt ekkelt... takk for tipset[:D]

Back
Topp