Snørr/slim

M`sMamma

Forelsket i forumet
Noen som har et luuurt tips om hvordan få ut slim fra nesen til lillegutt? Det ligger liksom mellom nesen og svelget, når det liksom ikke med nesesugern:p Høres ut som om at han plages med det også. Har prøvd saltvann, men det funker ikke!

Lillegutt her også har vært veldig tett i nesen de siste nettene. Prøvde også med saltvann, funket delvis, men ikke når han var som værst... Kjøpte rhinox på apoteket, det funker gull! [:D] Men bruker helst saltvann. De har Rhinox til så små barn i skuffer på apoteket, de står altså ikke fremme. Fordi det ikke er anbefalt med annet enn saltvann til barn under 2 år.. Så du må altså spørre etter det. [:)]

Dette lurer jeg også på! Stakkars snuppa, kaller henne bare Snorkfrøken nå.

Snorkfrøken..det var jo veldig skjønt da...[:)] Men vet det er fortvilende, hadde det sånn selv med Oscar...Tror nok det gikk mere over av seg selv til slutt. Men jeg brukte masse saltvann og nesesuger. Og så har jeg hevet hode-delen av sengen hans, så han ligger i litt helling, det skal vist hjelpe og, for da får slimet kanskje rent litt bakover i svelget.
Du kan også gi hun vann, vann skal være slimløsende har jeg blitt fortalt. Gi hun vann etter hun har drikket melk hvertfall, for melk kan gjøre hun mer slimete.

Fikk tips om å helle kokhett vann på noen biter fersk ingefær og la det stå i noen minutter å trekke. så la baby drikke det når det er romtemperert. ja det er litt " spicy" men min Peanut liker det veldig godt!

otribaby fra apoteket har en utrolig god sugegreie for snørr og slim[:)]

Back
Topp