Snør

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Det snør det snør tiddelibom :)

Hehe vant med det...er jo Bodøværing og det bruker å komme nå ;)
men syns vinteren er fin og jula ennu finere ♥

Vet jeg kommer til å bite i meg disse ordene når vi er langt uti april/mai og det enda ligger snø på bakken; men er er jo så koooselig med snø :D (i allefall den første snøen og fram mot jul <3 )

Åh så heldig :D jeg gleder meg til det begynner å snø her :D er glad i vinteren jeg og elsker snølandskap :D

Sent from my iPhone using BV Forum

For min del kan snøen vente eit par mnd t ;) rett før jul er en fin fin tid :):)

her å snør det! verandaen var dekt!
eldsta kommer å sier : mammaaa... eh koffor e d kvitt ut???
Jeg bare : what snøøør det ? å det gjorde det jaggu :)

Synes det er litt i tidligste laget med snø allerede. Verste jeg vet er vinteren, og den evindelige måkingen av snø. Eneste jeg liker med snøen er at det blir ikke fullt så skittent innendørs;)

Synes det er litt i tidligste laget med snø allerede. Verste jeg vet er vinteren, og den evindelige måkingen av snø. Eneste jeg liker med snøen er at det blir ikke fullt så skittent innendørs;)

jeg har to - tre naboer med traktorer.. å jeg har en oppkjørsel på godt å vell over 200m2. å jeg kan ikke gjøre sånt når jeg er gravid... :rolleyes: så i år GLEDER JEG MEG til snøen kommer! så jeg slipper å måkke snø!

Er det nå jeg skal buse ut å fortelle hvor deilig det er med 25 pluss grader og strålende sol? :P

Neida, jeg liker snø og juletider <3 Har snakka om jula i en mnd snart hehe

Back
Topp