Snør det hos dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Her var det helt hvitt i dag tidlig og litt kaos på veiene.

Ja her har det kommet så mye at jeg fikk nesten ikke opp ytterdøra når frøkna skulle på skolen :P

Her er det tørt, heldigvis. Misunner dokke ikkje, når eg ser bilder frå snøværet.

Ja! Massevis... Skjønner ikke at folk blir overrasket. Dette skjer hver eneste mars her på Østlandet. :P

Kan tippe det er kommet ca 20 cm.... Glad jeg er i permisjon ;) men når lillemor sover nå tenkte jeg jeg skulle få vekk brøytekanten etter brøytebilen i natt så samboer får bilen inn.... Men så spørs det om di kommer igjen før han er hjemme, skjedd noen ganger det ja :P

ImageUploadedByBV Forum1427355679.262181.jpg

Japp det snør :) det blir ingen vår i år :P
Godt jeg ikke skal ut døra idag :D

Å jadda. Snør som f. her. Håper det smelter fort :) :)

Snør, men det legger seg ikke. Noen få fnugg i luften. Håper våren kommer fort tilbake!

Masse snø her ja:o skjønner ikke at folk bytter til sommerdekk før påske heller. Er jo ikke første gang dette skjer, men noen lærer aldri:p

Det har kommet myyye snø. Og den kom ikke overraskende på. Vinterdekkene er på:) Pleier alltid komme ett slikt snøfall her når vi tror våren har kommet.

Ja, masse snø. Var en "frisk" tur på vei til skolen i dag morges, gitt. Har vinterdekk på bilen, men vi går uansett vær ;). Fullstendig kaos på veiene og vi måtte dytte en bil som sto fast i en av oppoverbakkene her.

Jepp. Alle busser er innstilt inntil videre.. Koser oss inne idag vi ;D

I Trøndelag er det en liten minusgrad og that's it. Heldigvis. Er nok mange her som skulle ønsket seg snø til påske, jeg klarer meg fint uten. :)

Ingen snø her :)

Back
Topp