Snør det hos dere?

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Det har i fler dager vært skikkelig vår her i Østfold.. Men idag våknet jeg opp til en ganske hvit omgivelse.. Snør som pokker her [8D]

Såååå.. Snør det hos dere idag?

Null snø her i København, men tilgjenngjeld regn [:@] men, 6 grader, så ok nok... [:)]

Her i bergen er det overskyet og 9,7 grader på min målestokk.. velkommen ó vår[:D]

Ja[:'(]

ORIGINAL: Stinoa

Her i bergen er det overskyet og 9,7 grader på min målestokk.. velkommen ó vår[:D]

Og nå skinner faktisk solen! [:D]

Nei og takk for det! 

Ja, dessverre[&o][>:]

Opplys i dag, 6 minus og sol. I går derimot snødde det tett[:'(]

Ja, men er ikke tung snø som legger seg heldigvis[:)]

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

ORIGINAL: Stinoa

Og nå skinner faktisk solen! [:D]

jippi[:D] hadde egentlig håpet på å få samme vær som i går eg da, bare med denne temperaturen i skyggen[:)] gud kor herlig de siste dagene har vært[:D]

[&o]Snør - og snør og snør og snør....
Og vi som endelig kunne ta ut sykkelen i går.
Men,det er spådd 8-12 varmegrader til helgen da,så den blir ikke værende lenge her i alle fall[:)].

ORIGINAL: MONSTERMAST

Nei og takk for det! 

Snør ikke her, det regner.. men i følge ped.leder i bhg snødde det hjemme hos henne.. hun bor på andre siden av bygda.. litt høyere oppe.. 

ja[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Fikk en fornemmelse av vår i går[:D], men den er nå forsvunnet da det snør[8D]

Ja[&:]...trudd vi var ferdi med snøen nå..håper den forsvinn like raskt som den kommer

Nei [:D]

Det snør fotballer!!!!!   Herligheten da..   I går sa jeg: vi har glemt å  bruke pulken i år..  og det skulle jeg visst ikke sagt for tydeligvis var det noen som syntes at jeg skulle bruke dne pulken, så hans endte litt ekstra snø i dag!! :/ 

Back
Topp