Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det gjør det her[:'(][:'(][:'(][:'(]
Hater snøen,hvertfall når den legger seg i bilveiene.
Altfor tidlig med snø nå.Kunne komt 23 des og forsvunnet 25 des[8D]
Snør ja! ..... Jeg med trilla og nedover imorges....trilla bygde jo sin egen snømann[&:][&:][&:][&:]
Lucas var jo superexcited; skulle spise snø fra vi gikk til vi ankom barnehagen. ENDEL snø i magen kan man si...og den "dridlefarten"...(stavangersk for å gå saaaaaaakte...).....for ingen snø skulle være usmakt!
Fant snø på busker så var det sjokoladeis...snø på bakken var isklumper i glasset..(som han elsker å tygge)....det ble slik at jeg satt en skrikende unge oppi trilla (er nødt å ha trille, ungen sover enda på dagtid) fordi vi tok jo ÅÅÅÅÅR på å komme oss ned til bhg, at jeg formet en snøball som han fikk jafse på nedover i trilla.
Og det er pokker med ikke noe Carena EASY å trille en 3-åring i snøen!!
Godt det er ca ei uke til jeg&mor skal til Tenerife......[:)][:)][:)][8D][8D]
Og derfor ska eg ha en god vogn til babyen! Altså med GODE HJUL!!! Ikke sånne fisasmå plastdekk, men gode luftdekk!!!
Carena easy ja[:'(] drittvogn!! har den selv og hater å måtte bruke den! e tung, knirker, sitter fast alle veier, kommer d en dump så kommer vi ingen vei![:'(]
Har i grunn vært heldig i dag eg da. Har vært på farten i hele dag og klart å komme meg unna alt kaoset på veiene, men nå kommer ikke min mann og snuppa seg hjem så vi kan gå i besøk så må droppe besøket og bruke hjernen til å finne på noe middag[&:]
Vurderer grøt...
HELL YEAH!!! Snø i oktober er IKKE gøy [:'(][:'(][:'(][:'(]
ENIG!!![:'(][:'(][:'(]
Kjempegøy for ungene da...men å kjøre bil i bergen idag har vært et kaos..steike altså.. Kjørte forbi utforkjøringer og folk som ikke som seg opp småbakker og alt mulig idag..helt sykt å se på...[&:][:o]
Blir vel ikke akkurat sjokkert om jeg svarer at ja det snør her og. [8D] JA DET SNØR! [:)] Syns bare det er gøy jeg, mye kjekkere med snø enn med regn. [:)] Er vel ca 15 cm her.