Snømåking...

Kaisa1

Gift med forumet
noen gode svar her, har ringt barsel og spurt, de sa at hvis man ikke fikk vondt, kunne man måke lett...

Min mann blir ikke blid, truer med og låse inn snøskuffa  he he jeg har nøkkel, han måker jo hver gang det kommer  snø, så jeg trenger egentlig ikke måke
naboene kommenterer at jeg må være forsiktig...

Men jeg gjør det for trimmen sin skyld, får litt frisk luft, og jeg måker bare lett til jeg ikke orker mer...
Med mellomste måkte jeg til jeg hadde blodsmak i munn, ikke noe ille med det..

Noen som har fått høre at det absolutt ikke er bra?

Aner ikke, men her må jeg måke hvis jeg i det hele tatt vil komme meg ut, mannen jobber sent hver kveld.... er så lei all denne snøen som kommer nå at jeg snart spyr!!! Er det noen som har lyst til å komme å hente litt av den??

Jeg har da måka snø hele vinter jeg, og har akkurat måka i to timer nå! Babyen spreller som bare den nå[:D]

Måker med ei sånn lita skuffe bare, så det ikke skal bli for tungt. Også tenker jeg på at jeg skal bøye meg riktig, og jeg gir meg hvis jeg får vondt...

Sambo er litt sinna fordi jeg ikke kan la det være, men han har skjønt at det ikke er noen vits lenger[:D]

Ser på det som god trim nå før fødselen jeg, er ikke trent fra før, så all aktivitet kommer godt med når jeg havner på sykehuset. Og som jeg sa - jeg gjør ikke mer enn jeg orker! Bruker heller lang tid. Syns bare det er godt å få brukt kroppen litt[:)]

Jeg måker som bare det. Det er da god trim, men nå gjør jeg alt for å starte fødselen. Det gjør innmari vondt, men det gjør det hvis jeg bare vasker huset også...

Tror man kan gjøre det man kjenner er rett. Føles det galt, så skal man la være, tror jeg.

Ibegynnelsen av svangerskapet gjorde jeg bare det som strengt tatt var nødvendig, for jeg var så redd for å miste igjen, men nå de siste ukene har jeg jobbet som en hel arbeidskar!![:D]

Kjenner det river og sliter litt, men ungen er aktiv, og jeg føler selv at det er greit.

Men jeg synes at man absolutt skal være forsiktig tidlig i sv.skapet, det vil være fryktelig å miste fordi man har jobbet eller gjort noe unødvendig tull.

Pga av en meget mild vinter her oppe har æ bare hatt behov for å måke snø 2 gang, og d va før jul!! D gikk helt fint, bare å ta d mere me ro enn ka man har gjort før..
No etter jul har æ hatt en fantastisk søt husvert som har sprunge ut me fresern hver gang snøen har bynt å lave, hehe, ho passe på mæ[:)]

"Husverten" min jobber jo hele dagen han, og skal jeg ha sjans til å komme ut med bilen er det bare å ta skuffa fatt sjøl[:D] Men har i bakhue at det kanskje er en bitte liten, ør liten sjanse for at det setter i gang noe da.... Sjøl om den sjansen er mikroskopisk, så er det hvertfall en drivkraft[:D]

Litt tidlig og sette i gang noe her enda:)hehe...veldig liten baby foreløpig tror jeg...

Back
Topp