Snøfnugg sine bilder

snøfnugg

Forelsket i forumet
*OPPDATERT*

Magebilder

det vokser sakte men sikkert. magemålet var på gjennomsnittet på kontrollen i uke 15 [:)] så da er alt bra

Fikk ny termin på UL, så nå har jeg to og forholde meg til
(jeg heller jo selv mot januar da)

Min termin: 02.01.10
UL termin: 28.12.09

Bilder oppdatert med bilde fra uke 20 (21+1)

test

ja - nå kan me sladre så bare det med denne logoen.
her e ein t deg:

gi meg beskjed om skriftå e for stor.... eg huske isje ke skriftstørrelse eg brukte.... så du får bare prøve [:D]

hm, blei jo forskjell på størrelsen [;)] å nå huske eg jo isje ke eg brukte. hahahaha - HUKOMMELSE!!! men her e det ein i størresle 12 (for min egen husk) - prøv den.... [:)]

haha - ok - du får ha det stort! stort hode..... [:D]

Det var en veldreid kropp du![:D]
GRATULERER! (til begge to! [:D][:D])

*J.Roebuck her [;)]*

tusen tusen takk sinique [:D] lurer veldi på hvordan kroppen vil bli seendes ut etter neste lille huleboer! blir spennende! men det er verdt uansett hvordan jeg blir seendes ut!
fikk jo litt inspirasjon her fra en annen tråd om å legge ut magebilder fra forigemann....

bildet er fra jan. 07 - og han kom jo i feb. så det er ca en måned før fødsel. ganske pølseskinn ja [:)]

hahahaha - har jo samme buksa på meg på bildet som er tatt nå og det for 2,5 år siden!!! hihihihi.... morsomt!

Den lille, uke 11+6

Se der var det en herlig liten baby.. [:D]

Takk :) ja - det va så kjekt å se! fikk 3D bilde også - bør vel legge det og ut.

Men her er vertfall oppdatert magebilde [:)]

Uke 12+2

haha - den kvide e miiiiin - men den gråe, gammle e din.... så den forstår eg godt at du gir vekk [:)] men takk takk - eg må jo få stor mage i den bokså denne gangen og!

[:)]

nei, eg vett isje [:)] men snille Rakosy fikk an opp for meg [:)] så nå kan eg legge ut nytt magebilde!

Back
Topp