Snø snø snø...

Lene1986

Forumet er livet
Ja nå snør det her! Håper det snør masse og lenge! [:D] Krysser fingrene for at det legger seg [:D]

koser meg uten snø enn så lenge. den kommer nok, og da blir den en stund, så stresser ikke :P

skjønner godt at dere ønsker dere snø, for dere vet ikke HVA SNØMENGDER ER!!!!!! [:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Vand

skjønner godt at dere ønsker dere snø, for dere vet ikke HVA SNØMENGDER ER!!!!!! [:'(][:'(][:'(]

joda.. vet hva snømengder er selv om jeg på på østlande.. men ønsker meg moderate mengder i år.. sånn at vi kan lage sømann og gå på ski[;)]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: Vand

joda.. vet hva snømengder er selv om jeg på på østlande.. men ønsker meg moderate mengder i år.. sånn at vi kan lage sømann og gå på ski[;)]

HMF! Tror ikke på deg!!![8D] Når vi ser snøkaos på nyhetene, så er det ingenting i forhold til det vi er vant med! [:'(] *Skulle jeg bodde i oslo eller bergen*

JEg vet faktisk hva snømengder er da[:D] er vokst opp til det. Husker de gangene vi måtte grave oss ut av huset etter snøstormer, all den energien som gikk til den dritt måkingen (mamma og pappa drev jo slaveri så måking av inngangsplanen og trappene var vår oppgave - pappa tok resten[8D]) og hvor vanskelig - om ikke umulig det ofte var å gå "short cuts"ene fra skole og hjem. ble ofte sittende bomfast[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEg vet faktisk hva snømengder er da[:D] er vokst opp til det. Husker de gangene vi måtte grave oss ut av huset etter snøstormer, all den energien som gikk til den dritt måkingen (mamma og pappa drev jo slaveri så måking av inngangsplanen og trappene var vår oppgave - pappa tok resten[8D]) og hvor vanskelig - om ikke umulig det ofte var å gå "short cuts"ene fra skole og hjem. ble ofte sittende bomfast[8D]

Høres kjent ut! [:@][:@][:@]

På den andre siden: Moro å ake, moro å stå slalom/snowboard, koselig og hvitt ute! [:D] *overser at jeg må snart ut å måkke for andre gang i dag*

Back
Topp