Snåle symptomer:.......Flere som fryser...???

Elli

Flørter med forumet
..... Sitter med 2 pledd og hakker tenner, inne i 24 grader..... Er det noen flere som har det slik??:anyone

Jeg har vært frossen de siste dagene. Men vet ikke om det er høsten, høstforkjølelsen eller om det kan skyldes graviditeten. Kan du ha litt feber?

Jepp har det sånn av og til hehe.. det er ganske merkelig... for ellers går jeg rundt med hetetokter... :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ingen feber her.....frisk som en fisk, men iskald......
Vil forsøke å holde graviditeten skjult frem t.o.m. 3. mnd....men det er vrident når tennene klapper som maracasser og jeg sitter under to pledd i 24 varmegrader:p

Fryser litt på kvelden, tempen min har økt fra 36,7 til 37,7 etter jeg ble gravid ;)

Sitter på appen ;)

Jeg har hetetokter innimellom, så her er det heller det at det er for varmt :)

Har holdt på å fryse ihjel i en uke snart, 25,6 inne og det er bare jeg som synes det er isekaldt. Skal sies at før jeg ble gravid så kunne det fint være 22 inne og jeg reagerte ikke.

Får krysse fingrene for at det gir seg snart:)
Har funnet frem en gammel ulljakke, ullsokker og varmeflaske......hjelper heldigvis litt;)

Ja om det ikke gir seg så flytter vel mannen ut i garasjen og barna begynner å løpe naken inne

Sist gang var jeg kjempevarm omtrent fra jeg fikk positiv test. Nå kjenner jeg at jeg fryser lett, spesielt om kveldene. Men jeg fryser også når jeg er trøtt så det kan kanskje ha noe med det å gjøre. Siden jeg er mer trøtt nå..

Jeg er rett som det er kald, og så plutselig varm. Skikkelig svingninger i temperaturen.
Det jeg har lagt merke til ekstra i dag har vært at jeg er så tørst! Har drukket masse vann i dag, mye mer enn normal. Noen andre som har det sånn?

Jeg er rett som det er kald, og så plutselig varm. Skikkelig svingninger i temperaturen.
Det jeg har lagt merke til ekstra i dag har vært at jeg er så tørst! Har drukket masse vann i dag, mye mer enn normal. Noen andre som har det sånn?

Jepp, jeg kjenner meg helt igjen i begge deler du skriver. Både temperatursvingningene og tørsten! :)

Back
Topp