Smykker

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Jenta våres fikk mange smykker i dåp/jul, kjempe fine :)!
Men.. når begynner man egentlig å bruke det? [emoji14] føler det er litt upraktisk når dei er så små?

6 åringen her begynte å bruke smykker og armbånd da hun var rundt året. Tok det på henne i besøker og litt spesielle anledninger. Hun har alt enda, så koselig å ta på henne smykket "min første diamant". Var stort til dåpen-nå begynner det nesten å bli trangt☺️

Så koselig! Synes det er veldig upraktisk når de bare ligger der... Men kan sikkert begynne å bruke noe når hun klarer å sitte uten støtte. Eventuelt når hun begynner å gå:-)

6 åringen her begynte å bruke smykker og armbånd da hun var rundt året. Tok det på henne i besøker og litt spesielle anledninger. Hun har alt enda, så koselig å ta på henne smykket "min første diamant". Var stort til dåpen-nå begynner det nesten å bli trangt[emoji5]️
Kjekt å høre erfaringer :) rundt 1 år hørtes jo greit ut!
Blir nok å bruke det som du sir til spesielle anledninger og selskaper. Tror ikke det blir en hverdagselig ting nei [emoji14]

Så koselig! Synes det er veldig upraktisk når de bare ligger der... Men kan sikkert begynne å bruke noe når hun klarer å sitte uten støtte. Eventuelt når hun begynner å gå:-)
Veldig koselig! Kjekt å se tilbake på sant når man blir voksen synes jeg :) Ja, hadde den tanken når dei begynner å gå :) greit å få litt tanker fra andre også :)

Hva synes dere om smykker/armbånd til gutter?
Vi fikk til vår gutt til jul, og jeg liker det egentlig ikke. Hvertfall ikke den typen vi fikk, men det er inngravert så vi må beholde det.

Vi fikk til vår gutt til jul, og jeg liker det egentlig ikke. Hvertfall ikke den typen vi fikk, men det er inngravert så vi må beholde det.
Armbånd til gutter er pent da:-) Men utrolig kjedelig å få det med inngravering. Pleier alltid å legge ved gavekort på gravering slik at mottakeren kan eventuelt bytte gaven hvis den ikke faller i smak.

Armbånd til gutter er pent da:-) Men utrolig kjedelig å få det med inngravering. Pleier alltid å legge ved gavekort på gravering slik at mottakeren kan eventuelt bytte gaven hvis den ikke faller i smak.

Armbånd til gutter er pent da:) Men utrolig kjedelig å få det med inngravering. Pleier alltid å legge ved gavekort på gravering slik at mottakeren kan eventuelt bytte gaven hvis den ikke faller i smak.
Det skulle jeg ønske de hadde tenkt på ;)
Menmen, det er enn så lenge for stort til han. Så hvis jeg kikker på det en gang i blant så vender jeg meg kanskje til det og plutselig liker det :)

Back
Topp