Smykker

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Idag tok jeg på han smykket og armbånd han fikk til dåpen.. Elsker å se babyer/barn med smykker, det er så fint, selv er jeg veldig glad i bling bling :P 

Men mitt spørsmål er : Dere som har på mini smykker, tar dere de av på natten? Har dere på de smykkene hele tiden/hver dag eller bare når de skal pynte seg? 

ville HELT klart tatt av om natta. ikke noe særlig lurt eller behagelig å ha på smykker når man sover. vi bruker bare om han pynter seg:) til hverdag tror jeg di bare er i veien.

Ok.. tok av halskjedet.. Men ikke armbåndet.. ser ikke at det er no spess i veien :P

bruker ikke smykke enda, det var litt stort enda, men ville nok tatt det av om natta. Armbånde har han på hele tiden :)

Er sjeldent vi har på henne smykker. Det glemmer jeg bare. Men arbåndet har hun alltid på seg. Om natten også:)

Tror rett og slett ikke jeg tør å ha på han smykke til hverdags... men ville hvertfall helt klart tatt av halssmykke på natta

når jeg har på smykker så tar jeg det altid av om natta, redd for at det skal tvinne seg rundt halsen at hun skal bli kvelt

Armbånd til gutt? Kan jeg få se bilde?

Back
Topp