smykker på barna?

x1xLilly86

Elsker forumet
er det noen som har hatt smykker på barna enda? jeg har ikke det, men tenkte kanskje at jeg ville kjøpe armlenke med gravering i dåpsgave til minsten, men han kan vel ikke bruke sånt enda?

Sniker meg fra maiklubben, ville bare si at jeg har en del smykker i gull til vesla men de er store nå. Med en gang de blir passe skal hun få det.
Når hun fyller 1 år skal jeg lage hull i ørene så hun kan ha et par av de øredobbene hun har fått.

Jentene fikk en del smykker til dåpen, og stadig vekk tenker jeg at da og da skal de ha dem på seg. Men så glemmer jeg det! Må jo passe på å bruke det som passer, plutselig er det for lite! Vi kjøpte ikke dåpsgave til tvillingene, syntes det holdt med selskap..

Sara fikk et armbånd med inngravert navn, har prøvd det på henne. Men vet ikke helt om jeg tør å ha det på henne.. Kan jo rive det av seg og miste det... Det er litt stort ennå, men må vel bruke det så snart det passer - hvis ikke er det jo ikke vits med armbånd.

Jeg bruker armbånd på lille Hanna, hun fikk så mange fine smykker til dåpen så synes jeg må bruke non! Vi ga heller ikke dåpsgave, - men et stort og flott selskap!

Back
Topp