Smykker på babyen

Trulte74

Forumet er livet
Bruker dere smykker på de små? Mina fikk 5 smykker i navnedagsgave. Men tror ikke akkurat dem kommer til å bli flittig brukt. Jeg er ikke noe særlig til å bruke smykke selv. Har derfor litt lyst å bytt inn et par, men synes det er ille å bytte hennes gaver....

Nei har ikke begynt enda men får se.
Vil ha sånn armbånd me navn så jeg tenkte å gå å kjøpe det til henne.

JR fikk ett smykke i dåpsgave av noen venner av foreldra mine- men synes det var veldig jentete, så har ikke hatt det på han[8|]

Jeg tør ikke ha noe på Alexander jeg. Skikkelig redd for kveling.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Jeg tør ikke ha noe på Alexander jeg. Skikkelig redd for kveling.
Klemmer

Det var det jeg oxo tenkte på. Derfor så jeg hvertfall ingen grunn til å beholde alle. Men så er det så ekkelt å bytte noe man har fått i gave... har aldri fått det til. (Kan tro skapa mine er full av ting jeg burde bytta)

Alle mine tre har fått et gullsmykke i dåpsgave, men jeg har ikke brukt de mye på dem i babytiden. På de to som er større nå, blir det stort sett til finbruk. Guttene har fått fotballsmykke og jenta hjertesmykke. Men jenta vil absolutt ikke bruke noe...., selv når hun har kjole på.

Har både armbånd og halssmykke på jenta mi.I begynnelsen tok jeg av henne smykket hver kveld,men d slutta jeg med etterhvert.Putter smykket inn i bodyen/pysjen når hun skal sove,sånn at d ikke hekter seg fast i noe.
Syns forresten at d er så utrolig skjønt når babyer har på seg smykker!!!!!!!!!Smelter helt!!!!![:D]

ORIGINAL: mammacassa

Har både armbånd og halssmykke på jenta mi.I begynnelsen tok jeg av henne smykket hver kveld,men d slutta jeg med etterhvert.Putter smykket inn i bodyen/pysjen når hun skal sove,sånn at d ikke hekter seg fast i noe.
Syns forresten at d er så utrolig skjønt når babyer har på seg smykker!!!!!!!!!Smelter helt!!!!![:D]

Det skal jeg være enig i altså. Det er skikkelig nydelig med smykker på barn.
Klemmer

Nora fikk 7 smykker til dåpen.. og noen av de blir brukt en del.. tar de av til natten... Pleier ha de rundt kraven på bodyen...[:)]

Ikke prøvd det på tulla enda...
Fikk 3-4 smykker til dåpen,og jeg bytta inn et par av dem...[8|]
Er jo ikke bare,bare å få brukt alt heller...

Back
Topp