Smykker, bøker, tog, klosser, avtrykk, tatovering

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Beklager tidenes verste overskrift. :hilarious:

Jeg lurte på om noen har kjøpt eller fått noen fine ting med f.eks navnet til babyen?

Jeg kan gi noen eksempler! Storebror har fått to personlige bøker; "Navn" feirer jul og "Navn" blir storebror. Vi har også en tredelt ramme til ham med plass til håndavtrykk, fotavtrykk og bilde. Og et tog som staver navnet hans. Jeg kjenner noen som har navnene til barna tatovert, og så vurderer jeg selv å kjøpe et smykke med navnene til begge gravert. :)
 
Har kjøpt sånn ramme med bilde og hånd/fotavtrykk til henne. Storebror har nesten lik. Han har også sånn tog i tre som staver navnet, så skal nok prøve å få tak i det til lillesøster også.
Smykke med navn var en god ide. Det har jeg litt lyst på:)
Ellers blir det vel litt sånne tradisjonelle gaver til dåpen regner jeg med - tallerkner, krus o.l. med gravert navn, fødselsdato osv.
 
Har bestilt et hjertesmykke nå fra MittNavnesmykke med navnene til de to guttene mine. Kommer også til å matche navnetoget som storebror har til lillebror, må bare komme på hvor jeg bestilte det. :banghead:
 
Vi har fødselsplakat av alle barna, bestilte det siste samme dag som han ble født.

Nå som vi har fått alle 3 barna har jeg lyst til å tatovere navnene på håndleddet. Det får bli når ammingen tar slutt :Heartred:Heartred
 
Nå som vi har fått alle 3 barna har jeg lyst til å tatovere navnene på håndleddet.
Jeg kunne også tenke meg en tatovering, vet bare ikke helt hva eller hvor. Kanskje en stilisert tegning av en mamma med x barn rundt, og så navnene deres under. Ikke før om et par år, så får tygge litt på den.
 
Vi har kjøpt gipsavstøpning i 3D, tok avstøpning av hånd og fot da lillebror var rundt 10 dager, det skal settes inn i en ramme (har lagt ved bilde av gipspakken vi kjøpe).
Mange fine forslag her:) Ønsker meg smykke med symbol til hvert av barna våre, evt. smykke med navnet til alle barna.
 

Vedlegg

  • 169D44E7-6ECA-4D96-B06C-C45FA90D7429.jpeg
    169D44E7-6ECA-4D96-B06C-C45FA90D7429.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 15
Jeg kunne tenke meg anheng til kjede eller armbånd med navn eller forbokstaver til barna. Fra en kollega fikk storebror en kjempefin lekedress som var sydd på bestilling. Navnet hans sto nedover langs overkroppen. Jeg syns det var veldig koselig :) Håper lillesøster får :D ellers bestiller jeg selv ;)
Har vært dårlig med avtrykk etc her desverre.
 
Har laget håndavtrykk av storebror på en julekule hver jul, så til jul blir det hans fjerde julekule som skal på treet. Tenker å gjøre det samme med lillesøster og lillebror.
Ååå, den var fin! God gaveidé til besteforeldre også.
 
Jo!
Søsteren min fikk tatovert en tegning datteren hennes lagde. Den er råkul! Det blir jo noen år til for vår del, da men...
 
Har smykke med initial. Og fødselsplakat.
Hadde planer om å lage avtrykk av nyfødt-hånd og -fot, men plutselig var ungen 6mnd... :nailbiting:
 
Back
Topp