Smykker/armbånd

Jeg burde nok gjøre det, siden vi fikk mange fine smykker til snuppa i dåpsgave, men gjør det ikke....

Han har brukt armbåndet sitt helt siden dåpen, til han klarte å rive det av her rett før barnehagestart. Gjorde forsåvidt ikke noe, siden jeg hadde tenkt til å ta det av han da og bare ha det på til fæst![;)]

ORIGINAL: Snekka

Jeg burde nok gjøre det, siden vi fikk mange fine smykker til snuppa i dåpsgave, men gjør det ikke....

her også.. masse små søte smykker. tror ikke jg har fått brukt alle [8D]
ser på bilder av andre barn at det er mange som bruker smykker.
mn blir ikke disse fort i veien el.l??

Han har ingen. Når jeg tenker meg om, så ønsket vi oss det ikke heller (for ham, altså).

Hun hater å ha på seg armeband og smykker har hun kun når hun pynter seg[:)]

Armbåndet er litt stort, men kommer nok til å bruke det og gullsmykket med hjerte på til jul.

Lillegutt bruker også sjeldent gullsmykket sitt med fotball på, for han har som regel slips eller sløyfe når han er pent pyntet.

jålebukken min har kjede og armbånd på seg hele tiden.. :) liker det jeg, og siden han alltid har hatt det så tenker han ikke over det selv!

Bruker armebånd og kjede endel men etter hun startet i barnehagen er det mer skjelden, fikk beskjed om at kjede var ett nei i barnehage og ser den[;)]

Back
Topp