Smyger meg inn i septemberforumet<3

Frøkenspiresnart

Forelsket i forumet
Greier ikke helt å tro det da jeg hadde helt slått fra meg at det hadde klaffet denne pp pga blødninger i to dager og spotting i tre dager, men her sitter jeg med tre positive tester :D Ikm 08/01-17, er 4 +3 nå :-)
Jeg fikk det for meg da jeg sto opp i dag at jeg bare måtte teste siden kroppen min har føltes så rar den siste tiden, trøtt til alle døgnets tider, stikninger og tyngdefølelse i livmoren, varmefølelse i kroppen og avsky mot enkelte lukter. Hadde ikke helt sett for meg at testene skulle bli positiv en etter en! Måtte lillespira klamre seg fast der inne<3
ImageUploadedByBV Forum1483898881.157713.jpg

Greier ikke helt å tro det da jeg hadde helt slått fra meg at det hadde klaffet denne pp pga blødninger i to dager og spotting i tre dager, men her sitter jeg med tre positive tester :D Ikm 08/01-17, er 4 +3 nå :)
Jeg fikk det for meg da jeg sto opp i dag at jeg bare måtte teste siden kroppen min har føltes så rar den siste tiden, trøtt til alle døgnets tider, stikninger og tyngdefølelse i livmoren, varmefølelse i kroppen og avsky mot enkelte lukter. Hadde ikke helt sett for meg at testene skulle bli positiv en etter en! Måtte lillespira klamre seg fast der inne<3
Vis vedlegget 214697

Gratulerer så mye:)

Gratulerer så mye! Velkommen:)

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer <3

Gratulerer <3

Tusen takk alle sammen <3 :D Blir spennende dager fremover til cb digital slår ut på mer enn 1-2 uker, da tør jeg tro det muligens har gått bra til tross for blødninger.

Back
Topp