Smyger meg inn her

Iris79

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Etter så mange tester med strek på så er det vel sant da[emoji28] Har ønsket meg ett barn til i 8 år, og så satt spiren på første forsøk( endelig fått med sambo[emoji23]) Håper det holder hele veien, da jeg er 38 år nå, så begynner å røyne på[emoji23][emoji28]

Meget, meget lykkelig akkurat nå, og gleder meg til dagene og ukene framover[emoji122][emoji122][emoji122] Er det flere over 35 her inne kanskje?[emoji4]

Klem!

Gratulerer! [emoji173]️ Jeg fyller 38 i år og har et barn fra før som fyller 11.
Føler meg som en førstegangsfødende igjen og håper virkelig alt går som det skal. [emoji4]
Det blir samboerens første barn og vi gleder oss begge to. [emoji122][emoji7]

Etter så mange tester med strek på så er det vel sant da[emoji28] Har ønsket meg ett barn til i 8 år, og så satt spiren på første forsøk( endelig fått med sambo[emoji23]) Håper det holder hele veien, da jeg er 38 år nå, så begynner å røyne på[emoji23][emoji28]

Meget, meget lykkelig akkurat nå, og gleder meg til dagene og ukene framover[emoji122][emoji122][emoji122] Er det flere over 35 her inne kanskje?[emoji4]

Klem!
Gratulerer så mye med spiren :D

Gratulerer! [emoji173]️ Jeg fyller 38 i år og har et barn fra før som fyller 11.
Føler meg som en førstegangsfødende igjen og håper virkelig alt går som det skal. [emoji4]
Det blir samboerens første barn og vi gleder oss begge to. [emoji122][emoji7]

Jeg har også ett barn fra før, på 13! Så blir som første gang igjen ja[emoji28][emoji85] Sambos første her også:) Har ikke gått opp for meg ennå altså, så er i litt sjokktilstand, men håper jo det holder hele veien[emoji120]

Nå er ikke jeg helt på deres alder (noen år yngre) men jeg har også et barn fra før på 11 år,så jeg føler meg som en førstegangs igjen..:) det er utrolig rart :)

Spennende! Skal til legen på onsdag så kanskje han kan bekrefte det på noe slags vis, ikke 100% sikker på de testene ennå jeg;)

Velkommen og gratulerer så mye! ♡

Her skal vi kose oss sammen de neste månedene, jenter! :)

Og en stor klem tilbake til deg! ♡

Back
Topp