Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Surregåsa
Jeg vet at det ikke er skjedd noe mens vi har vært sammen men hennes rykter gjorde at jeg for noen år tilbake bad han om å si at nok var nok. Søte mailer fra henne hvor hun avsluttet med at hun savnet han og nuss og suss..
Det jeg tenker mye på er de bildene. Bilder jeg ikke skulle sett, for noe med mitt intim-forhold ble endret og mitt syn på meg selv. Men jeg vet at det ikke skjedde noe den gangen og har enda ganger hvor jeg fortsatt får sommerfugler i magen når jeg ser han.
ORIGINAL: smyga
ORIGINAL: Surregåsa
Jeg vet at det ikke er skjedd noe mens vi har vært sammen men hennes rykter gjorde at jeg for noen år tilbake bad han om å si at nok var nok. Søte mailer fra henne hvor hun avsluttet med at hun savnet han og nuss og suss..
Det jeg tenker mye på er de bildene. Bilder jeg ikke skulle sett, for noe med mitt intim-forhold ble endret og mitt syn på meg selv. Men jeg vet at det ikke skjedde noe den gangen og har enda ganger hvor jeg fortsatt får sommerfugler i magen når jeg ser han.
så bra da[:D]hender faktisk jeg å gjør d..ser å for meg de bildene jeg har sett av de sammen...og det plager meg ennå...
ja,det er merkelig å sånt kan forstyrre ja...helt fælt.håper du en gang kan komme over d,og jeg for min del å..men jeg føler at jeg ikke gjør d før jeg eventuelt bryter...men håper så inderlig hun kan la oss vær i fred..men,d klarer hun nok ikke...