Smyga

Surregåsa

Forelsket i forumet
Leste om det det svarte på tråden min, og lurte på om du tenker mye på det??

ja,jeg gjør nok d[&o]..hadde vært bedre om jeg ikke hadde fått sannheten??..angrer mange ganger på det valget jeg tok med å fortsette..
han sier pr idag at han har ikke noe imot hun og venninnene hennes,selvom de var jævla stygge med meg og prøvde hele tiden å ødelegge...så der sliter jeg å...men..er nå her idag dag...han sier å at han aldri hadde tilgitt meg om jeg hadde gjort det....
plager d deg???

Jeg vet at det ikke er skjedd noe mens vi har vært sammen men hennes rykter gjorde at jeg for noen år tilbake bad han om å si at nok var nok. Søte mailer fra henne hvor hun avsluttet med at hun savnet han og nuss og suss..

Det jeg tenker mye på er de bildene. Bilder jeg ikke skulle sett, for noe med mitt intim-forhold ble endret og mitt syn på meg selv. Men jeg vet at det ikke skjedde noe den gangen og har enda ganger hvor jeg fortsatt får sommerfugler i magen når jeg ser han.

ORIGINAL: Surregåsa

Jeg vet at det ikke er skjedd noe mens vi har vært sammen men hennes rykter gjorde at jeg for noen år tilbake bad han om å si at nok var nok. Søte mailer fra henne hvor hun avsluttet med at hun savnet han og nuss og suss..

Det jeg tenker mye på er de bildene. Bilder jeg ikke skulle sett, for noe med mitt intim-forhold ble endret og mitt syn på meg selv. Men jeg vet at det ikke skjedde noe den gangen og har enda ganger hvor jeg fortsatt får sommerfugler i magen når jeg ser han.

så bra da[:D]hender faktisk jeg å gjør d..ser å for meg de bildene jeg har sett av de sammen...og det plager meg ennå...
ja,det er merkelig å sånt kan forstyrre ja...helt fælt.håper du en gang kan komme over d,og jeg for min del å..men jeg føler at jeg ikke gjør d før jeg eventuelt bryter...men håper så inderlig hun kan la oss vær i fred..men,d klarer hun nok ikke...

ORIGINAL: smyga

ORIGINAL: Surregåsa

så bra da[:D]hender faktisk jeg å gjør d..ser å for meg de bildene jeg har sett av de sammen...og det plager meg ennå...
ja,det er merkelig å sånt kan forstyrre ja...helt fælt.håper du en gang kan komme over d,og jeg for min del å..men jeg føler at jeg ikke gjør d før jeg eventuelt bryter...men håper så inderlig hun kan la oss vær i fred..men,d klarer hun nok ikke...

Det er en grunn til at exer burde forsvinne ut av livet når det er slutt! Foritd er fortid, og bør derfor holdes unna når man starter på noe nytt. Det er klart at fortiden og det man har opplevd gjør man til den man er i dag, men det er ikke alle skrittene på vegen man skal dele med andre [8|]

Men det jeg tenker er at vi to har noe sammen som bare er vårt, og det gjør veldig godt. Vi har opplevd huskjøp, oppussing, en graviditet og en fødsel, og nå oppdragelsen og å nyte vår datter. Det er så spesielt! Og jeg vet at det er meg han vil ha (selv om vi er to som vil ha han. Hehe) og stoler på han. Og det er godt!!!!! derfor har jeg ikke på de 6 årene tenkt at gresset kanskje er grønnere på den andre siden [;)]

Back
Topp