Smule bekymmret... (litt ekle detaljer)

Marielly

Elsker forumet
Jeg var på første kontroll onsdag, fikk papirer og fikk snakket med jordmor om mine 2 SA'er! Hun mente at jeg ikke skulle bekymmre meg og ikke trengte UL akkurat nå. Jeg måtte heller ringe hvis ting forandret seg!

Kom hjem onsdagen, og på kvelden var det litt blod i "slimet"(ja, ekkle detaljer).
Slik har det nå vært hver dag! Men oftes på kvelden. Jeg har ikke hatt sex eller noe som kan irritere fram en liten blødning.

Jordmor har ikke kontor tid torsdag og fredag, så må vente til mandag:(
MEN så kom jeg på at jeg skal til legen med datteren min i dag,
men blir det teit å spørre da? (vi har jo samma lege). håper å få til å forklare at jeg er livredd og vill på UL!!!

Hva tror dere? kan jeg spørre da?

Ja spørr!!!!! De fleste fastleger synes det er veldig spennende med gravide (da det er mange som ike går til lege men bare jordmor),og noen er veldig veldig forståelsefulle. Jeg ville heller spurt legen min om jeg alikevel skulle dit[:)]

Håper du får hjelp hos legen,og at du holder oss oppdatert[:)]

Lykke til![:D]

Klart du kan spørre [:)]

Det verste som kan skje er jo at legen sier at dette har vi ikke tid til å snakke om nå, og setter deg opp på øyeblikkelig-hjelp time eller ber deg komme tilbake på mandag. Men da har du i hvertfall prøvd!

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!

Skal til legen 13.10! OG skal spørre!! Eller kreve å bli tatt på allvår!!

Hadde spurt jeg, ser ikke problemet med det [:)] Høres uskyldig ut, men med tanke på saene dine, hadde jeg nok også blitt litt småbekymret...

bare si til legen din att du veldig gjerne vil ha en ul med tanke på hva du har opplevde skal du ha det... jeg har mye som skjer av sterssende ting i mitt liv og har vært på ul en gang skal også en til til uka så bare si att du SKAL ha du har krav på ekstra oppfølgning....

Back
Topp