smugkikking

ASG

Gift med forumet
Når jeg henter snuppa i barnehagen pleier jeg å smugkikke litt på henne uten at hun ser meg [:-][8D] Syns det er så gøy å se henne leke uten at jeg "forstyrrer" henne [:)]

Er det bare jeg som er rar eller er det flere som gjør det?

Gjør det noen ganger jeg og.....[;)] Ser at hun fyker i full fart over golvet på alle 4, og at hun leker med de andre barna....[:D]

Gjør det så ofte jeg får det til. Er jo morsomt å se hvordan de opfører seg når de ikke vet at mamma er i nærheten... også blir de såå glad når de blir hentet [:)]

Gjør det nesten alltid[:D]

Det har jeg ikke hatt anledning til ennå egentlig, hun har enten sovet eller sittet i vogna på vei mot meg når jeg har kommet [;)] Men gjør det nok om jeg får anledning. I går når jeg hentet henne satt hun i sandkassa og satte i et gledeshyl mens hun hev inn på med sand!

jeg liker også det.. men det er nesten umulig.. for det er alltid en eller annen som roper til jentene at de er henta... [;)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

jeg liker også det.. men det er nesten umulig.. for det er alltid en eller annen som roper til jentene at de er henta... [;)]

Da er det ikke så greit nei [8D] Fordelen med å bare ha ei lita snuppe i bhg det da [;)]

Back
Topp