Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for jeg gikk på den norske, så stod det "trykk for å komme til hjemmesiden, å vips så havna jeg på den svenskeNei, jeg har den norske. På sist melding jeg fikk av dem sendte jeg STOPP for å avslutte. Fikk i svar at jeg må skrive et kodeord, men aner ikke hvilket. Og den norske hjemmesiden virker ikke som om den eksisterer lenger...
Det Skal holde og skrive stopp. Hvis ikke kan du kreve penger tilbake fra innholdsleverandøren. Er det svindel?Kom inn på sida. Litt norsk og litt svensk om hverandre![]()
Kanskje SMSUTOPIA STOPP til det norske nummeret?
Det Skal holde og skrive stopp. Hvis ikke kan du kreve penger tilbake fra innholdsleverandøren. Er det svindel?
Nå fant jeg plutselig dette!! Send smsking stopp til 2440 for å avslutte konto.
Jizez. IKKE lag bruker på smsutopia, folkens.
Om du blir belastet for dette hadde jeg ringt telefonoperatøren din asap og få de til å hjelpe deg. De kan sende henvendelse til levrsdøreb og be de avslutte abonnementet. Det skal holde å sleive stopp. Om det ikke gjør det så bryter de lover.Nå fant jeg plutselig dette!! Send smsking stopp til 2440 for å avslutte konto.
Jizez. IKKE lag bruker på smsutopia, folkens.
STENGE/AVSLUTTE KONTO:
--------------------------
For å avslutte ditt medlemskap på SMSUtopia.com, sender du meldingen SMSUTOPIA STOP til 1963. Dette for å at vi skal ha en bekreftelse fra deg på at konto og tilhørende data skal slettes.
Dette fant jeg på Google. Kanskje det funker?
Om du blir belastet for dette hadde jeg ringt telefonoperatøren din asap og få de til å hjelpe deg. De kan sende henvendelse til levrsdøreb og be de avslutte abonnementet. Det skal holde å sleive stopp. Om det ikke gjør det så bryter de lover.
Mest sannsynlig får du tilbakebetalt en god slump penger da.Det lukter svindel av hele greia. Ja, betaler en gang i måneden...
Mest sannsynlig får du tilbakebetalt en god slump penger da.