SMS utopia

Jeg googlet litt.
Det står riktig nok på svensk :)
Vis vedlegget 151552
For det er denne ikke sant?

Nei, jeg har den norske. På sist melding jeg fikk av dem sendte jeg STOPP for å avslutte. Fikk i svar at jeg må skrive et kodeord, men aner ikke hvilket. Og den norske hjemmesiden virker ikke som om den eksisterer lenger...

Nei, jeg har den norske. På sist melding jeg fikk av dem sendte jeg STOPP for å avslutte. Fikk i svar at jeg må skrive et kodeord, men aner ikke hvilket. Og den norske hjemmesiden virker ikke som om den eksisterer lenger...
Ja for jeg gikk på den norske, så stod det "trykk for å komme til hjemmesiden, å vips så havna jeg på den svenske :o
Men jeg så de hadde en sånn "kontakt oss" der man kan sende inn melding til de :)
Kanskje sverige har tatt over siden.

Kanskje SMSUTOPIA STOPP til det norske nummeret?

Kanskje SMSUTOPIA STOPP til det norske nummeret?

Er det jeg har gjort.
Fant ut nå at inne på smsking.no finner jeg den norske utgaven. Prøver å logge meg inn, men husker ikke passord. Velger glemt passord og taster inn nr, men får ikke nytt... Begynner å bli en smule forbanna

Nå fant jeg plutselig dette!! Send smsking stopp til 2440 for å avslutte konto.

Jizez. IKKE lag bruker på smsutopia, folkens.

Nå fant jeg plutselig dette!! Send smsking stopp til 2440 for å avslutte konto.

Jizez. IKKE lag bruker på smsutopia, folkens.
Om du blir belastet for dette hadde jeg ringt telefonoperatøren din asap og få de til å hjelpe deg. De kan sende henvendelse til levrsdøreb og be de avslutte abonnementet. Det skal holde å sleive stopp. Om det ikke gjør det så bryter de lover.

STENGE/AVSLUTTE KONTO:
--------------------------
For å avslutte ditt medlemskap på SMSUtopia.com, sender du meldingen SMSUTOPIA STOP til 1963. Dette for å at vi skal ha en bekreftelse fra deg på at konto og tilhørende data skal slettes.

Dette fant jeg på Google. Kanskje det funker?

STENGE/AVSLUTTE KONTO:
--------------------------
For å avslutte ditt medlemskap på SMSUtopia.com, sender du meldingen SMSUTOPIA STOP til 1963. Dette for å at vi skal ha en bekreftelse fra deg på at konto og tilhørende data skal slettes.

Dette fant jeg på Google. Kanskje det funker?

Det kommer opp at tjenesten ikke finnes...
Og prøvde å sende på det svenske nummeret. Det eksisterte ikke.

Om du blir belastet for dette hadde jeg ringt telefonoperatøren din asap og få de til å hjelpe deg. De kan sende henvendelse til levrsdøreb og be de avslutte abonnementet. Det skal holde å sleive stopp. Om det ikke gjør det så bryter de lover.

Det lukter svindel av hele greia. Ja, betaler en gang i måneden...

Back
Topp