Sms kvittering? sony ericsson

oioi.. vet ikke hvordan du slår av, men det burde være enten på instillinger eller på meldingintillinger, når du går inn på meldinger..

vet om MANGE som har fått dyre regninger pga det der.. men hvis du er av de uheldige så kan du ta kontakt med tlf opperatør så får du refundert pengene.[:)]

Fikk sms av telenor om at jeg måtte gjøre det[:)]
Og får tilbake det som har blitt belastet meg, men må betale nå til jeg får det av[&o]

Fant en side der det står innstillinge -> sony ericsson -> meldinger.. Men jeg har ikke meldinger der[:-] Så ble ikke noe klokere på det[8D]

innstillinger - sony ericsson - Meldinger - trykk på leveringsrapport.

kan du finne noe sånt da?

fikk den mld av telenor jeg oxo. Men min har hele tiden vært avskrudd

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/denne-17aaringen-kan-ha-spart-deg-for-masse-penger-3303973.html

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

fikk den mld av telenor jeg oxo. Men min har hele tiden vært avskrudd

sikkert standars infomelding til alle kundene med den tlf [;)]

Gå inn på meldinger. Trykk på venstre tast, så inn på innstillinger, der står det leveringsrapport (tror det er den du må ta vekk)

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

Gå inn på meldinger. Trykk på venstre tast, så inn på innstillinger, der står det leveringsrapport (tror det er den du må ta vekk)

Takk[:D]
Den var heldigvis av[:)]

fikk og slik melding. men min sto på. fikk hjelp på elkjop...
har betalt for det i 8 mnd uten å vite om det. men får pengene tilbake så da er dte jo greit.

Jeg fikk også den meldingen, men det har ikke stått på hos meg. Har heller ikke noe som heter "sms-kvittering" på regningene mine. Kan jeg ha blitt belastet likevel tro?

Back
Topp