SMS fra Alenemor_19

Latterfrosken

Forumet er livet
Skjer i dag... skal ta og sjekke om hun tåler rier, gjør hun det setter de i gang fødselen, hvis ikke blir det keisersnitt i dag. (denne fikk jeg kl 10.20)

Denne fikk jeg kl 15.25:

Da har de startet fødselen på vanlig måte. Satt inn et kateter og blåst opp en ballong så livmoren skal åpne seg. Etter et døgn er det 2 cm åpning. Det kan ta opptil 4 dager. Putter inn piller og startet vannet og får drypp igjen. Men innen 4 dager er hun ute. Er ikke vondt før jeg er ordentlig i gang! Og jordmor trodde det kom til å gå fort når det først begynner. Skjer det noe underveis tar de keisersnitt.

Vi krysser fingrene og ønsker lykke til. Dette klarer hun FINT!!!!

Klem

Oj,oj, spennende! er det komplikasjoner siden de setter i gang? holde oss oppdatert!!!

ja hvorfor setter de i gang fødselen??? hvor langt er hun på vei????? har tenkt på henne siden vi ikke hører så mye.

Fødselen min ble satt i gang dagen før termin.(hadde termin onsdag 17nov04) og fredag morgen den 19 ble det keisersnitt etter noen h.... døgn. Krysser alt jeg har og venter spent på hvordan det går.

Hun blir vel satt i gang fordi hun har svangerskapsforgiftning med mye smerter? Det er det jeg har hørt, men må ikke lite helt på meg.. Å hun var vel rundt uke 35? Skal sjekke det nærmere..
I følge tickeren hennes er hun 34+1 idag!

Håper alt går bra med henne til slutt[:D]

Den er vi med på.... Ønsker hell og lykke nå. Håper det snart er over for hu

KOZKOZ

signerer den [;)]

Krysser fingrer og ønsker henne masse lykke til, dette går nok bra[:)]

nei, så spennende... kjedeli at det tar så lang tid da... tok bare 1 dag på meg når de satte i gang fødselen...
Men hun må vel være på sykehuset en god stund når den blir satt i gang så tidli????

h(vis dere lurer så er g knappen min dårli så den blir ikke med som regel..)

Krysser fingrene for Alenemor_19 og jenta hennes.

Hun ble satt i gang fordi barnet ikke får i seg nok næring. Så hun er veldig liten i forhold til normalen. Hun er vel 34 uker på vei. Og hun hadde visst også tegn på svangerskapsforgiftning. Holder dere oppdatert med informasjon. Klem

Håper og tror at fødselen hennes skal gå bra[:)]

Snart er hun forhåpentligvis tilbake her og kan fortelle oss om den nydelige jenta hun har født[;)]

Må vel være en stund på sykehuset når hun er såpass prematur forresten, men..

Håper som sagt at alt går så bra som det kan gå[:D]

[:)] Håper alt gikk bra med både mor og barn å sender masse lykkeønskninger hvis hun allerede har født!!![:)]

Back
Topp