MNJ Elsker forumet 12 Apr 2008 #1 hva er den beste oppskriften du har på smoothies? fikk såååå lyst på og har aldri laga før, så jeg er klar for TIPS![:)]
hva er den beste oppskriften du har på smoothies? fikk såååå lyst på og har aldri laga før, så jeg er klar for TIPS![:)]
S someone Elsker forumet 12 Apr 2008 #2 hmmm...har ikke mine her, men har hentet noen fra www.artoftaste.no
S someone Elsker forumet 12 Apr 2008 #3 f.eks denne blåbærsmoothie 2 dl vaniljeyoghurt eller Biola med blåbær 2 dl frosne blåbær 1 dl mana blåbærjuice ev. litt sukker eller melis
f.eks denne blåbærsmoothie 2 dl vaniljeyoghurt eller Biola med blåbær 2 dl frosne blåbær 1 dl mana blåbærjuice ev. litt sukker eller melis
lenemor Forumet er livet 12 Apr 2008 #5 Lagde tidligere i dag - frosne bær (skogsbærblanding, kjøpt), en banan og appelsinjuice - kjempegod!!
Lagde tidligere i dag - frosne bær (skogsbærblanding, kjøpt), en banan og appelsinjuice - kjempegod!!
MNJ Elsker forumet 12 Apr 2008 #6 ORIGINAL: lenemor Lagde tidligere i dag - frosne bær (skogsbærblanding, kjøpt), en banan og appelsinjuice - kjempegod!! Mmmmmmmmmmm....gleder meg til mannen min kommer hjem med varene!!![8D]
ORIGINAL: lenemor Lagde tidligere i dag - frosne bær (skogsbærblanding, kjøpt), en banan og appelsinjuice - kjempegod!! Mmmmmmmmmmm....gleder meg til mannen min kommer hjem med varene!!![8D]
Trine83 Forumet er livet 12 Apr 2008 #7 nammm........[8D] Mixeren min funker ikke lenger[:(] lukta skikkelig svidd forrige gang jeg brukte den[&o] Må snart få meg en ny nå
nammm........[8D] Mixeren min funker ikke lenger[:(] lukta skikkelig svidd forrige gang jeg brukte den[&o] Må snart få meg en ny nå