smoothies

Det jeg har der og i grunn![:)]

Men jeg må ha enten eplejuice eller kesam[8D]

jordbær og appelsin juice
jordbær, banan og appelsin juice
tropisk blanding og appelsin juice
tropisk blanding, mango og appelsin juice

maaaaaaaaaaaaaaasse forskjellig, bare fantasien som stopper det, fryst er best synes jeg

ORIGINAL: FruStina

jordbær og appelsin juice
jordbær, banan og appelsin juice
tropisk blanding og appelsin juice
tropisk blanding, mango og appelsin juice

maaaaaaaaaaaaaaasse forskjellig, bare fantasien som stopper det, fryst er best synes jeg

tenker jeg skal lage meg smoothies å ha i kjøleskapet sånn at jeg får i meg mer næring hver dag.
då er det kjipt å ikke å ha noe fantasi lengre.

vi kjøper sånne store poser vi, en med jordbær og en med tropisk. Så kjøper vi frukt på salg. eks. coop 40% som kiwi, mango, banan, eple, drue. Kutter det opp og fryser ned. Så er det bare hive i miksern hva du skulle fyse på.

Jeg personlig er ikke glad i å ha youghurt eller biola i. Liker bedre de litt friskere, hvor jeg bruker juice i. Og da er det bare prøve seg frem.

Har også brukt tropisk med mandarinbåter i....det var namme.

Jeg liker best å bruke blåbær, bringebær eller en blanding av alt som heter skogsbær. Kjøper ferdig poser med frosen frukt.

tar de frosne bærene med en banan, en dæsj vanlije youghurt og litt druejuice. Blir veldig godt.

Jeg har også fryset smoothien i såne (lag selv is pinner), blir veldig god smoothie is [:D]

Pleier å kjøpe ferdige poser på butikken. Har alltid i eplejus for det synes jeg er best og banan. Da blir det godt og søtt [:D]

Back
Topp