Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 1 Jan 2008 #1 Skries d sånn??? Men i vert fall. Noen som har oppskrift på sånne gode frukt drinker (både med og uten alkohol) man lager i sånn blender med isbiter osv?!!!
Skries d sånn??? Men i vert fall. Noen som har oppskrift på sånne gode frukt drinker (både med og uten alkohol) man lager i sånn blender med isbiter osv?!!!
Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 1 Jan 2008 #2 Fikk jo to popcorn maskiner så da bytta eg den ene i blender en ROSA sådan ELSKE ROSA!!![:D]
Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 1 Jan 2008 #3 ORIGINAL: Skilpadde Hehe...glimrende med rosa smoothie! Hadde bytta den andre popcornmaskina også jeg da men...[8D] *popper popcorn i gryte* Når eg e ut på "byen" Så kjøper jeg noen som heter strawberry Smoothie Den er svin god....
ORIGINAL: Skilpadde Hehe...glimrende med rosa smoothie! Hadde bytta den andre popcornmaskina også jeg da men...[8D] *popper popcorn i gryte* Når eg e ut på "byen" Så kjøper jeg noen som heter strawberry Smoothie Den er svin god....
~Amalie~ Glad i forumet 1 Jan 2008 #4 ta litt mandariner, ein liten boks ananas med saft, litt banan og isbitar nam nam [:)]
A AaFK Elsker forumet 2 Jan 2008 #5 Jeg bruker frosne jordbær og appelsinjuice, knallgodt [:)] Trenger ikke isbiter siden jordbæra er frosne.
Jeg bruker frosne jordbær og appelsinjuice, knallgodt [:)] Trenger ikke isbiter siden jordbæra er frosne.