Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig godtÅå ser digg ut!! Jeg har ødelagt min men det funker med stavmixer også ;-) hadde meg en tropisk smoothie tidligere i dag
Trenger ikke mye, men 1-2 Ss, holder lenge til en deilig smakIs i smoothie har jeg ikke prøvd, hørtes digg ut! Elsker forøvrig jordbær/banan-komboen!
Det har jeg alltid lurt på å prøve selv! I bhg der jeg jobber gir vi barne smoothie på bursdager. Hjemme pleier jeg å fryse eple og appelsinjuice da blir jo isen sunn og god til ungeneI barnehagen fryser vi smoothien ned i ispinneformer og så får barna det når det er bursdag. De som har bursdag får være med å bestemme farge og smak på isen isen blir jo ganske mye sunnere, og det er så mye lettere for de minste å spise smoothie-is fremfor saftis fordi de klarer å bite over isen uten at alt sammen faller fra hverandre
Vi lager smoothie med
Eplejus og JA Vaniljeyoghurt eller laktosefri naturell yoghurt og så har vi i fryste bær som blåbær, bringebær og jordbær. Vi har også lagd med raspet gulrot og appelsin (oransje is) og med Kiwi og epleskall (grønn), men rosa, lilla og blå is er liksom favorittene
Det har jeg alltid lurt på å prøve selv! I bhg der jeg jobber gir vi barne smoothie på bursdager. Hjemme pleier jeg å fryse eple og appelsinjuice da blir jo isen sunn og god til ungene
Vi bruker sugerør, pleier å holde seg over halsområdet også har de smikker. men veldig lurt å lage is av detFørste sommeren min i barnehagen lagde jeg bl.a. blåbærsmoothie og de fleste ungene satt i bleia og drakk det... Hehe... Men noen hadde på seg klær så jeg måtte løpe ned på Rimi og kjøpe vanish så vi hvertfall fikk tatt av det verste på noen av klærne...hehe... Blir ikke så mye søl når det er i isform
Så kjempe godt ut! Tenkte på å kjøpe meg i dag jeg og, meeeen jeg ble så i tvil om hvordan maskin! Hvilken har du kjøpt? Fornøyd med den?
Vi bruker sugerør, pleier å holde seg over halsområdet også har de smikker. men veldig lurt å lage is av det