FrisørChristine
Blir kjent med forumet
Har dere noen gode smoothie oppskrifter å dele?
så lurer jeg på om dere pleier å koke opp fyrste bær for å så fryse de igjenn? (Står noe om det bak på bærpakken for å drepe alle bakterier å sånn) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Appelsinjuice, en halv banan, en liten neve bringebær og en liten neve ananas. Og ingefær ja! Det blir helt nyyydelig
Ellers er avokado, bringebær og appelsinjuice også kjempegodt, men det er en lunsjsmoothie som du kommer til å bli meget mett av![]()
En lunsjsmoothie som det hadde jeg hatt godt av. Får nesten ikke i meg mat om dagen. Tror jeg skal prøve det☺
Har lest at man skal koke opp med 2ss vann(komme litt Ann på mengden bær da) så hive de i frysen både bær og vann i ca 30 min.Siden jeg lager smoothie annenhver dag tenkte jeg begynne koke bærene. Holder det slenge de i kokene vann og ta de rett ut?
Likte det ikke..alle bærene ble jo seff varme og jeg elsker jo drikke smoothien når den får sånn isa kondistens.
Bare droppe koke da tro..??
Kosesmoothie (litt mer usunn enn vanlig smoothie, men dritgod!!):
2-3 skjeer mango-pasjonsfrukt dugg frozen yoghurt
1 fersk kiwi
Litt juice eller melk
1 teskje honning/sukrinmelis/vaniljesukker
Litt lime hvis du vil ha den mer syrlig
En liten boks ananas med saft
Litt isbiter
Syrlig og deilig! Perekt når samboeren koser seg med en øl, så tar jeg en sånn "drink"![]()