Smokketilvenning

Helenuz

Andre møte med forumet
Jeg har denne lille gutten min som elsker pupp dag og natt, som er bra i seg selv, men det blir jo veldig lite sammenhengende søvn på nattenHan tar smokken når jeg legger han i vognen og når jeg busser han, men nekter blankt på natten og når han er våken. Lurer på om det er verdt å fortsette å prøve å venne han til bruk av smokk, noen som har noe erfaring? Kan smokken falle mer i smak med tiden dersom jeg fortsetter å gi deg når han bruker den innimellom?
 
Hvis du tenker at du vil at han skal bruke smokk så hadde jeg fortsatt å gi han den. Min helsesykepleier sa i hvert fall at de blir mer og mer glad i smokken etter hvert :) men om det gjelder jo sikkert ikke alle barn :p
 
Hvis du tenker at du vil at han skal bruke smokk så hadde jeg fortsatt å gi han den. Min helsesykepleier sa i hvert fall at de blir mer og mer glad i smokken etter hvert :) men om det gjelder jo sikkert ikke alle barn :p
Takk for svar! Den hjelper hvertfall en del med at jeg får lagt han i vognen alene, og roet han når han er lei seg. Jeg fortsetter, så ser vi hvordan det blir fremover, den gjør hvertfall nytte av seg nå:)
 
Back
Topp