• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

smokkeslutt

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Da har Mathea sluttet med tutten:) herlig egentlig, for hun var blitt veldig avhengig av den! så hun ble forberent god tid i forveien at når farmor kom med adventskalenderen så skulle vi sende tuttene til nissen:) hun var helt med på det faktisk når dagen kom og tegnet kort til nissen:) og la den i postkassen til farmora:) når vi kom hjem ville hun ha tutten[&:] men glemte den ut etter en stund. så la sambo henne og hun nevnte ikke tutten engnag[:D] ville ha den neste mogen, men itte det har vi ikke hørt et ord om at hun vil ha den:) Flinke jenta mi som begynner og bli stor!:)

Så flink hun er.  Kan tenke meg det er deilig ja[:D]

Flinke jenta di[:)]

Kjempe flink. Her går man å gruer seg kanskje i ett par år, også går det SÅ lett å slutte. [:D] Har hørt flere eksempler på det. Men tror kanskje ikke det går såå lett med min lille smokkoman....

Må være deilig å slippe smokken da[:D]

Her ble vi oppringt av barnehagen da vi glemte smokken hjemme en gang
å Håkon hadde smuglet med seg den han hadde der hjem[&:]
Hadde ikke mulighet til å komme nedover med den, så fikk
streng beskjed om å ha med siden han var så avhengig av den for å sove.

Han bruker kunn smokken når han sover eller er sjikkelig syk.

ORIGINAL: Marken76

Kjempe flink. Her går man å gruer seg kanskje i ett par år, også går det SÅ lett å slutte. [:D] Har hørt flere eksempler på det. Men tror kanskje ikke det går såå lett med min lille smokkoman....

tro meg de trodde ikke jeg om Mathea heller! hun var noe ENORMT tuttegal!:p

ORIGINAL: Nåssåbjønn

huff jeg gruer meg[:-]

hehe det gjorde jeg og, men det gikk over all forventning:)

Back
Topp