smokkeslutt:)

Cile_mor

Glad i forumet
I mange mnd nå så har Martin sagt at når han ble 3 år så var det slutt på bleier og smokken...
Vel på fredag ble han 3 år, å da var det slutt på smokk[:)]
Han spurte etter den på kvelden, men da jeg sa at han nå var 3 så var svaret "okei mamma".
Etter det så har han ikke spurt etter smokk i det hele tatt- så jeg tro vi kan si at gutten nå
har sluttet med smokk
Bleieslutt derimot kan vi vel se langt etter ennå...

Det rare er at den dagen han slutta med smokk begynte han å fable om skumle roboter i veggen[8|]
så vi er nå heldige eiere av 8-10 roboter som befinner seg i veggen på rommet hans...
usikker på hvordan vi skal angripe det "problemet"...

Ah, disse små barna våre med store fantasier.Måtte humre litt om de robotene altså[:D]Men hva man skal gjøre med det er jeg heller grønn på.[8|]Håper dere finner utav det[:)]

FLINKE MARTIN!!!Han er nok helt sikkert smokkefri nå ja[;)]

Martin er flink, altså! [:)] Du skal se at Robotene reiser hjem til hvorenn de kom fra etterhvert. [;)]

Han spurte etter smokken når han la seg i kveld, men godtok at det var slutt uten noe problem.
Ulempen med disse robotene er at han ikke vil sove i sin egen seng, så vi sliter en del med det
også. Mulig robotene forsvinner når han nå begynner på storbarn, hvem vet...

Men ja, Martin min er veldig flink som bare slutta med smokk på bursdagen sin[:)]

Back
Topp