Smokkeslutt (bilde) OPPDATERT

Purpurea

Gift med forumet

I dag dro vi vil lekebutikken for der kan man levere smokker. Vi har snakket om at nå var det på tide. Han er snart 3 år og stor gutt. Han kastet 4 smokker i smokkerøret, også fikk han et diplom og en gris med t-skjorte hvor det stod: Yes jeg har sluttet med smokk. Så nå er jeg spent på natten og hvordan den går.
stolt av den vesle gutten min som nå begynner og bli stor.

[hr]

Ja da var natten over og det gikk veldig bra.
Han våknet i 4 tiden og måtte på do,  la seg igjen men gråt litt.
Sovnet igjen og våknet til vanlig tid som vanlig.

Flinke flinke gutten min[:)][:)]

Oj så utrolig flott tiltak, sånn skulle jeg ønske det kunne vært her også[:D][:D]

Masse lykke til med natten, håper den går bra[:D][:D]

Fiiiiine Magnusen<3

Så bra[:)] Lykke til i natt[:D]

Sååå flink han e da![:D] Krysser fingrene for at natten går bra[;)]

Her e snuppa fast bestemt på at kaptein sabeltann ska få smokkene hennes, men å slutte med smokk nå d e hun IKKE klar for[8D]
Snakker med henne om d ofte, men nei, ikke enda! hehe...
Sa senest i dag at vi kan sende smokkene til kaptein sabeltann, men d ville hun ikke. Kunne kanskje sende en og så kunne hun ha resten sånn at hun har en smokk og babyen når han kommer får en smokk[8D] Hun e en liten luring[;)][8D]

Hun e litt som meg når eg var liten! Veldig opptatt av at hun blir stor jente og alt d der, men hun e jo ganske så søt og liten også[;)] hehe... Har vist skjønt d sånn at når man blir stor jente så slutter man med smokk så å bli stor jente vil hun ikke heeeelt enda[8D]
Så vi får se når hun gir klarsignal og da ska eg love dere at eg ska stå parat med å sende smokkene til kaptein S eller hvor hun da vil at de ska[;)]

Hehe, er SÅ glad for at Leander slutta med tutten på eget initiativ da han var ca 6 mndr. gammel. [8D] Men så flink han er da! [:)] Håper natta blir bra!

Vi snakket om det i går og i dag var det bare og kaste seg ut i det.

Han sovnet ganske fort[:)][:)]

Spent på å se om han våkner i natt og vil ha den.

ORIGINAL: hjertetmitt

Oj så utrolig flott tiltak, sånn skulle jeg ønske det kunne vært her også[:D][:D]

Masse lykke til med natten, håper den går bra[:D][:D]

Fiiiiine Magnusen<3

Flinke gutten! Det er ikke værst altså![:D]

Adrian sov ikke på 2 døgn når han sluttet med smokk, så jeg kan ikke si jeg gleder meg til det er Noah sin tur [&:]

Flinke MAgnus da[:D][:D][:D]

Back
Topp