Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor selger dere tilfeldige farger? Litt kjedelig å se noen søte smokker å så får man en annen som passer bedre til motsatt kjønn.
Som et lite ekstra svar til deg. Kan jeg nå opplyse om at vi har noen få produkter med fargevalg. Blant annet produktene fra Dr. Browns der vi også har smokker.Hvorfor selger dere tilfeldige farger? Litt kjedelig å se noen søte smokker å så får man en annen som passer bedre til motsatt kjønn.
Hvordan i all verden kan en smokk passe bedre til et kjønn? Jeg syns det er alt for mye som er forutbestemt skal til jente og skal til gutt. Vi tar bort valgfriheten til barna. Hvis en gutt ønsker rosa og en jente ønsker blå så vil de muligens føle seg annerledes og syns det er flaut. Er det sånn vi vil at barna skal vokse opp? Jeg stemmer for at alle barn får velge hvilken farge de vil. Jeg håper voksne slutter å presse spesielle farger på barna og tro at noen farger ikke passer til et spesifikt kjønn.
Idag finnes det kulepenner til gutt (blå) og kulepenner til jente (rosa). Det blir for dumt etter min mening. Og det har gått alt for langt. Og ja, jeg tror det starter med smokken! For det handler om hvilke holdninger voksne har!
Skjønner det er søtt med rosa til jente og vil ha noe rosa selv også men kan det være så farlig å ha noe i blått?