Smokker

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Kjøper dere inn smokker på forhånd? Vi får jo mam og avent i prøvepakkene, men jeg har lyst til å kjøpe en nuk og, formen på den ser god ut. Og ser det finnes masse søte designer i andre merker:)

Storesøster fikk smokk på sykehuset da vi lå adskilt en stund, dessverre så ble det aldri suksess:p denne gangen har jeg lyst til å ha smokkbarn:p
 
Prøver først de som vi får i babypakkene, vil ikke kjøpe inn før jeg vet hvilke smokk baby tar. Jentungen tok kun nuk, alt annet fløy ut :p så avventer å ser om lillegutt er lik
 
Nuk var det eneste som satt litt her og:p men kanskje jeg også skal prøve å slappe av og se det an;) skal i alle fall inn og se hva de selger på sykehusapoteket neste kontroll!
 
Prøv disse :) Populære blandt mange små. Brukes også på NFI :)
 

Vedlegg

  • 1466503095379.jpg
    1466503095379.jpg
    10 KB · Visninger: 40
Kjøpte en boks mam, mest for å få med steriliseringsboksen :p
Ellers så prøver vi de som er med i de babypakkene først.
Storesøster tok ikke smok. Eller hun tok den i noen mnd, kun når det passet hennes.
 
Jeg har kjøpt en sånn nyfødt smokk fra mam, den fra 0-2 mnd. Var den eneste 4 åringen godtok. Og så har hun vært med pappaen og kjøpt inn en nuk, også har vi jo de fra prøve pakkene. Så satser på han tar en av de :p
 
Frøkna har bruker mam.
Har kjøpt mam, natursutten og de dere rare fra avent.
 
Har en fra mam og to ulike fra avvent som jeg fikk med i babypakker, og så har jeg kjøpt en latexgummismokk fra chicco og 2 varianter av natursutten. :) Så får jeg se hva hun tar- om hun tar noen.
 
Kjøper dere inn smokker på forhånd? Vi får jo mam og avent i prøvepakkene, men jeg har lyst til å kjøpe en nuk og, formen på den ser god ut. Og ser det finnes masse søte designer i andre merker:)

Storesøster fikk smokk på sykehuset da vi lå adskilt en stund, dessverre så ble det aldri suksess:p denne gangen har jeg lyst til å ha smokkbarn:p
Kjøpte også NUK pga formen
 
Ikke kjøpt noe enda ihvertfall. Storebror ville ikke ha før han var 5-6 måneder så alle smokkene jeg hadde fått i babyshower samt kjøpt selv ville han ikke ha. Når han først ville ha smokk var det kun trøst sin type og hadde ikke skaffet oss den typen. Vurderer å kanskje ha ett par slik liggende just in case nestemann vil ha men stresser ikke med det
 
Vi fikk smokk og flasker i apotek1 box og smokk i rema1000.
Kassadamen i rema1000 sa at begge kunne registrere seg og det gjorde vi så vi har 2 bagger fra dem.
 
Back
Topp