smokker...

ozon

Gift med forumet
Det er jo "aldersmerking" på smokker.. Mam har noen det står fra 4 måneder, hvorfor? De er jo litt større da og litt kuleforma i tuppen.. Bruker da de minste fra mam, jenta mi er 3 måneder og det virker sok den er for liten, hun bare mister den... Kan jeg bruke den som er beregnet fra 4 måneder eller må jeg vente?? Noen som vet?[:)]

Bare brukj den fra 4 mnd om hun vil ta den og den passer bedre. Merkingen er bare ment som en liten veiledning, men prøv deg fram og se hva hun tar. Er ingen regel på at du MÅ forholde deg til det som står på pakken[;)]

noen ganger så er de alder greiene på smokker helt feil for noen barn, jenta mi måtte oxo begynne med 4 mnd smokk når hun var 3 mnd.

Lukas også hadde det rundt 3 mnd at han ikke ville holde på smukken. Prøvde med større, men det hjalp ikke. Fann ut at han har begynt å kjenne tenner, så han vil heller bite på den og da mister han smukken. Det som er med dei større smukkene er kanten rundt som er litt stor. så han fikk litt sår i kinna/huda.

Mini skifta til 4mnd suttene når han var 2mnd... Sikkert litt stor i munnen eller noe[;)]
Men de små datt bare ut og da var det krig...

Det kan du helt sikkert.Så lenge hun vil ha den,så er det jo greit. Jeg har nettopp kjøpt den til adrian og faktisk når du sa det nå,så mister han den ikke så ofte[:)]

Bare ment som en veileding![;)]
Vi har måtte begynne med hakket større smokker her når barna har vært litt over 2 mnd'er gamle...

kjøpte 2 smokker der det står fra 0-6 mnd. går ut fra at babyen kan bruke de fra han e 0 mnd da[8|]

Tror det går på størrelsen til munnen til barnet!

Back
Topp