SMOKKER

Tina_81

Forelsket i forumet
Hvilke smokk merker er de beste?
Noen med erfaringer?
Sånne med navn på, hvor bestiller man slike?

Vi har en liten gutt som kun tar mam sine smokker. Er nok veldig inviduelt hva babyen liker osv.... er det ikke rock my baby el noe som har navnsmokker... google det :)

mange som selger navnesmokker. storebror tar kun mam, skal prøve noen andre til lillebror så de blir lettere å skille. så har kjøpt inn en 2pak med nuk sine ;)

følg med på reklmene på siden hær og oppe, er ofte navnesmokkerreklame, men ja rockmybaby iallefall :)

min eldste liker de som selges i 2 pack på butikken (den litt brede smokken, mam?)

Han liker ikkje nuk, de smale små smokkene.

Håper nestemann tar smokk.. det er greit å ha den som trøstemiddel etterhvert..og det er lettere å avenne smokk enn tommeltott feks

Som baby likte jenta mi best nuk sine smokker men senere så var det kun mam som gjaldt. Vi bestilte mam-smokker med navn på, bare google "mam personalized" :-)

Ellers er der vel navnesmokken, barnevognskilt.no osv.

Ville ikke kjøpt så mange smokker før jeg så hva babyen likte. Her tok han kun Nuk sine første året, så alt annet ble bare kastet.

Vi brukte avent sine sist. dessuten var det de som var søtest. mam sine likte ikke frøkna. bedre lufting på avent sine:-)

Hei

Sønnen min har alltid foretrukket smokker med anatomisk "suttedel". De skal jo være bedre for tannstillingen på sikt. Og jeg har foretrukket å gi ham de i silikon. Latex kan jo være allergifremkallende. Silikon i fast form er ikke skadelig.

Jeg har vært veldig fornøyd med smokkene fra Navnesmokken, merke Esska. De brukte han fra han begynte i barnehagen til han sluttet med smokk. Men de er kun fra 3 mndr da.

Bare pass på at du venter til babyen har lært seg god sugeteknikk på puppen, for din egen del ;)

Her brukte han trøst-smokken (google den), eneste han ville ta. Så jeg kommer til å kjøpe inn et lite lager til nestemann også ;) 

Har også brukt smokker med rund tupp fra navnesmokken o.l., med stor sukess. 

Nå går det derimot i mam sine, men nå er han så stor at han snaaart skal slutte, hadde jeg tenkt :P

Avent. Han nektet alt annet så da ble det de :)

Back
Topp