SMOKKER??

fruluna

Forumet er livet
Hvor lenge holder ubrukte smokker seg? Har lyst til å bestille sånne med navn på, men det er jo ikke noe vits i hvis de blir for gamle før ungen kommer? For som alt annet er det vel sikkert dato- stempling på de?

Ja det har jeg ikke peiling på.. Får håpe vi får svar av noen erfarne mødre her.. hehe

De ligger i boks så tror ikke de skulle bli så fort ødelagt.
Han min bruker sinne til han mister de som er ganske ofte [:D]
Sikkert kjøpt 50 stk siden han kom til.
Men send de en mail å spør [;)]

Hvor kan man bestille sånne smokker.....????

Jeg tror ikke smokker blir ødelagte før babyen har suttet for mye på de... Men jeg er ikke helt sikker!

de sier man skal bytte smokker hver måned , siden barnet sutter ganske mye på de.. pga bakterier og slikt!
Tror de holder seg ganske lenge i sånne pakker så bare å bestille [:D]

TAKK[;)]

ORIGINAL: lille_blomst

da er det bare å ebstille da. men si meg... har noen her ebstilt de smokkene fra www.bambino-mam.se ??? de koster visst 19euro + 8 euro i frakt. men hvor mye er egentlig det ???

1 euro er cirka 8 kroner....

Litt må du tenke ut selv da lille blomst!! He he.
Hmm kanskje verdens søteste eller verdens beste? Eller mammas gutt/jente. Eller pappa for den del da [:)]

Sønnen min har hatt 6 smokker siden han ble født.....

Ja ikke sant?? [:)]
Men du skulle ikke tenkt på å få ut babyen din en dag da? [:)]

en smokke skal brukes i 1 mnd, pga at smokken kan løsne å sette seg i halsen, fordi lys og sugingen gjør at den blir sånn "harknet" hvis dere skjønner.

ti dager over du lille_blomst?? får du igangsettelse snart da eller[:)]?

det går og bestille fra danmark også, da kommer de i 3pk, og er laget av silikon så de skal holde seg...bare koke de før bruk...
navnsutten.dk tror jeg det heter. betalte 88kr og da er det ink frakt fra danmark.
tok vel 5 dager fra jeg bestilte til de lå i post kassa[:D]

(bestilling fra mam er i statene, og derfor dyrere i dollar og frakt...)

Jeg har bestil fra Danmark i dag 6 til henne og 3 til han elste må bare ha med hans navn og. Det kom på rett over 200 så det var ikke dyrt.

smokk er livet,,,,jeg har fått helt smokkedilla... er sååå mange kule smokker viss en bare leter,,,, har hatt smokker me navn fra mam å de fra navnesutten,,, de er kjempe søte,,,, på mam smokkene kan en bare ha 8 bokstaver,,, er litt domt, siden min gutt har 9 bokstaver,, men navnesutten kunne jeg til og med ha 2 linjer,,,,, kjempe gøy... hele navnet å etternavnet,,, lurt det vis ungen går i barnehage
finnes også ole brum tutter og disney

ORIGINAL: Krispo82

smokk er livet,,,,jeg har fått helt smokkedilla... er sååå mange kule smokker viss en bare leter,,,, har hatt smokker me navn fra mam å de fra navnesutten,,, de er kjempe søte,,,, på mam smokkene kan en bare ha 8 bokstaver,,, er litt domt, siden min gutt har 9 bokstaver,, men navnesutten kunne jeg til og med ha 2 linjer,,,,, kjempe gøy... hele navnet å etternavnet,,, lurt det vis ungen går i barnehage
finnes også ole brum tutter og disney

Hva er adressen til navnesutten?[8D]

Back
Topp