Smokken på natta

Miriamsmams

Glad i forumet
Jeg irriterer meg no forferdelig over dette.. Jeg putter inn den sutten 50 ganger i løpet av en natt. kommer den inn så spytter hun den ut igjen og blir missfornøyd.. er det bare her det er slik?? ahhh.. mangler søvn.... ligger urolig absolutt hele natta

Hun vil faktisk ikke ha smokken så mye på natta. Hun bruker den til å sovne på kvelden, men etter hun har spist på natta sovner hun som regel uten. Ikke så interessert i den.

Litt kjedelig når de spytter den ut, og blir urolig. Skjer noen ganger etter hun har sovnet for kvelden, men etter en stund detter den ut i søvne og da sover hun tyngst :)

Har du henne så nærme at du bare kan strekke ut hånda og putte den inn? Da kanskje du kan halvsove og putte den inn når du våkner av henne, uten å våkne opp så veldig?

Hva med gaffateip? (hehe-unnskyld, måtte bare) litt av samme problemet her, ingen annen løsning for oss enn å putte den inn igjen :)

jeg legger en gulpeklut rundt halsen for å holde tutten på plass, eller en liten smikke. høres kansje ut som han blir kvelt, men den går selvsagt ikke over fjeset eller strammer ikke rundt halsen. funngerer ganske greit. da slepper han "miste" tutten:-)

Ja.. jeg prøvde å legge meg slik at jeg holdt den inne i natt.. på en måte hvor jeg var en vegg med hånden, Altså hadde hu nflyttet på hade hadde den falt ut så klart.-... funka litt da.. 

åh skadefryd.... Akkurat nå ble jeg veldig sikker på valget mitt med å la henne sutte på tommelen sin i stedet for en smokk (men ja, vi snakkes kanskje igjen når det er på tide med avvenning)

~Effy~ skrev:
jeg legger en gulpeklut rundt halsen for å holde tutten på plass, eller en liten smikke. høres kansje ut som han blir kvelt, men den går selvsagt ikke over fjeset eller strammer ikke rundt halsen. funngerer ganske greit. da slepper han "miste" tutten:-)

Samme her. Gleder meg sånn til å sove natten gjennom.

Fnis, det tror jeg er et problem veeeldig mange oppdager når de får barn:P Så ja, sånn er det her og!

Back
Topp