Smokkehjelp!

Ros1

Glad i forumet
Sliter med det problemet at han hele tiden mister smokken, og da begynner han å hylskrike.. Spesielt om natten. Har de nyfødt smokkene som du får kjøpt på butikken og de til avent. Men syns de ikke sitter noe godt. Noen som vet om noen andre smokker som funker bra?

Tror de detter ut uansett hvilket merke det er jeg.. Jeg prøver å støtte den opp med en liten bamse.. Nå smasover vi 95% av nettene så da blir jeg liggende å ta den i mange ganger.. Tuller litt med det av og til og sier vi skal tape den fast [;)]

ORIGINAL: Lovee

Tror de detter ut uansett hvilket merke det er jeg.. Jeg prøver å støtte den opp med en liten bamse.. Nå smasover vi 95% av nettene så da blir jeg liggende å ta den i mange ganger.. Tuller litt med det av og til og sier vi skal tape den fast [;)]

Har tulla med den mange ganger.. Noen ganger virker den som han spytter den ut for morroskyld så jeg må putte den inn igjen.. og det skjer liksom 100 ganger, og vær gang den detter ut, så våkner han.. hehehe.. Kan ikke annet enn å le heller da..[:D]

Hehe.. Tror min gjør det med vilje og.. Spesiellt
om kvelden! Det aller beste er når hun sovner under ammingen og ikke trenger den mens hun sover.. Det skulle vært sånn klister som holdt den på plass [;)]

Jeg har NUK og Avent. Liker Nuk sine best. De sitter best i munnen på vesla. Avent sine er så lette å spytte ut eller slå av gårde hvis hun veiver litt [:)]

Vi kjøpte en på apoteket, tror den heter Mam om jeg ikke tar helt feil. Den sitter veldig bra og Lucas tok den fra første stund. Men så klart, han spytter den ut titt og ofte og, tror de gjør det med vilje hehe [;)] noen ganger, og spesielt på kvelden, kan vi gi smokken til han 20 ganger. Som oftest er det noe annet de vil om de bare spytter ut smokken, så hvis han tuller sånn lenge prøver jeg å amme han en gang til, som regel roer han seg da [:)]

Smokken Soothie liker hvertfall Alida godt. så tror nok jeg må bestille sånn.

HVor får man kjøpt NUK sine? Var på butikken i stad, der var bare mam sine som jeg har..

Back
Topp