Smokk!!

Hanna bruker bare sutt når hun sover..vil ikke ha den ellers..[:)]
Skjønner det kan blilitt mye for noen, men de fleste slutter jo etterhvert..[;)]

Vi har vært flinke til å kun ha smokken når hun skal sove. Når hun er syk, får hun ha smokken så mye hun vil. Og så er det avvenning igjen når hun blir frisk igjen. Men hvis hun f.eks finner en smokk som vi har glemt å gjemme, så får hun bruke den. Merker at vi forstår henne mye dårligere når hun har smokken. Hun snakker jo ikke akkurat rent enda, så det skal litt fantasi til for å skjønne hva hun mener. Og når hun har smoken i munnen blir det nesten umulig. Og hun blir jo så stolt når vi skjønner henne, så den mestringen vil jeg ikke ta fra henne!

Jeg har i allefall sagt meningen min og går og legger meg nå....jobber helvetes tidligvakt i morgen[>:]

ORIGINAL: m@rit

ORIGINAL: Looney

Ser så mange barn over året som går rundt med smokk omtrent døgnet rundt, er det bare jeg som synes det ser dumt ut?? Er ikke nødvendig med smokk hele tiden når barna begynner bli store vel.....

går du virkelig rundt å ser på barn i ettårsalderen og vurderer om de ser dumme ut eller ikke?

Tenkte jeg på også[8|]

Også tenker jeg at et barn på et år , er da fader meg ikke så gammelt at det ikke skal få lov å ha smokken innimellom, også tenker jeg hvorfor gidde å legge seg oppi hva alle andre gjør!

Men å si at det ser DUMT ut det syns jeg høres DUMT ut!

Back
Topp