Smokk

FruHønemor

Betatt av forumet
Jenta mi har sånn sugebehov på kvelden, men hun vil ikke ta smokk. Hun vil bare ha puppen min, men uten melk... hvis den kommer, blir hun sint. Når vi har lagt henne for kvelden ligger hun lenge og roper og sutrer, vrir seg fra side til side for å finne noe å suge på. Jeg orker ikke å være smokken hennes, for hun kan holde på leeenge...Har ligget opptil en halvtime med henne i senga, men da orker jeg ikke mer. Noen triks til å få henne til å ta smokken? Hun dytter den bare ut med tunga. Jeg tror hun hadde sovnet fortere med den. Og så hadde jeg sluppet å få så vondt av henne..[:(]

AHr du riktig størelse på smokken?
Hadde sammeproblem med prinsessa mi,men så fort jeg fant en mindre blei hun glaa=D

ORIGINAL: ida89

AHr du riktig størelse på smokken?
Hadde sammeproblem med prinsessa mi,men så fort jeg fant en mindre blei hun glaa=D

Jeg tror jeg har de minste...Både nuk, mam, avent og den ortodent eller hva det er den heter. Hun har sugd et par ganger på både nuk og mam, men ikke sånn at hun "tar" den. Hvilken ha du?

hadde det samme problemet her.. men begynte å holde smokken inne i munnen hennes kanskje i 5min, når vi la henne.. kom ofte ut igjen, men da putta vi den inn igjen og ventet til hun sugde skikkelig tak... ellers har vi hatt henne i "amme"-stilling, og hatt smokken der isteden for puppen, og holdt hodet hennes slik at hun ikke klarte å spytte den ut.. så nå tar hun den mye bedre...og roer seg veldig mye fortere enn før...

Hei eg har og hatt det samme problemet, han min brekkte seg og
dytta den ut igjen[:'(]. Men du må ikke gi opp[;)], eg har prøvet med gjevne mellomrom
og nå for 3 dager siden tok han den etter ei go stund[:)], og nå tar han den
nesten uten problem. Har heller ikke tatt flaske, men tok de og nå,
han er mye roligere nå kan faktisk ligge lenge våken i vogna når vi triller
uten å grine. Men han tok den tutten eg prøvde først til han, har ei hel
krukke med tutter[:D]

min ville heller ikke ta smokk, helt til jeg prøvde de kulesmokkene, de bare slurpa ho i seg:) Fant de på smart club, men tror også de finnes på større butikker som ultrqa og ica. De er vist ikke like bra for tennene da, når de får det...

ORIGINAL: AnitaLille

Jeg trodde jeg hadde kjøpt den minste smokken jeg fikk tak i. Men så hentet jeg babypakke på apoteket. Der var det med en smokk; I <3 MAM. Den var enda mindre enn de andre. Av alle smokkene vi har, suger hun best på den, men allikevel er hun elendig på det planet!!!! Mindre enn andre mam smokker jeg har.

Jøss, er den mindre enn de andre mam smokkene som man kjøper i butikken? Jeg har den, men har ikke åpnet den siden jeg har så mange andre. Da får jeg prøve den. [:)]

ORIGINAL: decel

Sånn var begge mine i starten også,men det som hjalp her var å putte inn smokken å holdt den der til de fikk ordenlig tak.Prøv å legg ho til puppen litt og når hun slipper så kjapper du deg og putte inn smokk.

Jeg gjorde det en gang og da ble hun SÅ sint...hehe, hun skjønte fort at hun holdt på å bli "lurt". [:-]

Simon tar heller ikke smokk... Og det er såååå fortvilende, for han har så stort sugebehov, å han vil så gjerne men får ikke til [8|]

Tror vi har 9-10 forskjellige smokker liggende hjemme... De han tar best er de mam air smokkene for 4mnd+... Men skal ikke akkurat skryte av at han tar de heller no særlig bra.. [&o]

jeg skjønner deg så inderlig godt!! sander tar smokken litt, men spytter den ut. han vil også bruke meg som smokk, og d ORKER jeg ikke! han SKAL venne seg til å sovne av seg selv. prøver for fullt, men sliter meg jo ut. går inn og ut av rommet 100 ganger før han sovner.. [:@][:@][:@][&o]

Back
Topp