smokk!

Bkno8012310

Første møte med forumet
Hei. er desperat etter råd ang smokk. Har en liten(2mnd) som ikke sover, men som søker trøst ved å suge på hånden. Dette får han ikke helt til og jeg er sikker påat han hadde fått nytt av sn god smokk. Alle jeg har kjøpt til nå funker ikke. Han har hatt soothie(med hull), dn suger han på i 10 sekunder av og til så slipper han, de andre virker som er for store. Tror han trenger for prematur, men syns det er lite utvalg på apotek og butikker. Har prøvd 3 forskjellige til nå, ingen funker (husker ikke navn på de). Noen tips der ute? Jeg er desperat, vi trenger begge søvn. På forhånd takk.
 
Min yngste brukte den minste størrelsen til avent da han var ganske liten, vi fikk den i en babyboks fra apotek1, tror jeg. Mener de selger den også :) han var stor ved fødsel, da. Håper dere finner noe som hjelper :)
 
Har du prøvd Bibs sin smokk? Den som heter størrelse 1. eller Avent soothie? Den brukes på nyføtintensiv.
 
Avent soothie brukte mine to premature på nyfødt intensiv. Nå skal det sies at de kun brukte den i ca en mnd og etter det nektet smokk, men brukte bamse og koseklut istedenfor. Nr 3 tar smokk nesten uansett type. Så det kan vær at din lille ikke finner trøst i smokk.
 
Min eldste nektet å bruke noe annet enn nuk latex. Yngste ville aldri ha smokk..
 
Ser mange forslår bibs sin runde smokk og støtter den:) str1 er sikkert lurt da.

Vi har pleid å bestille fra sunnesmokker.no. veldig fornøyd med levering osv der:)
 
Back
Topp