Smokk

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Jenta mi er 2 mnd. og hun har et stort sugebehov. Jeg kan sitte hele dagen med henne på puppen, uten at hun nødvendigvis spiser. Jeg trenger litt space innimellom... ;)

Hun er ikke så glad i smokken - hvordan skal jeg få henne til å ta den lettere?

Har du prøvd forskjellige typer? Min vil ikke ta noe annen enn de uten sånn oppkant på tuppen ;)

Her tror jeg jeg prøvde alle typer som var å oppdrive. Fikk han til slutt til å ta nuk-smokker.

Jenta mi er 2 mnd. og hun har et stort sugebehov. Jeg kan sitte hele dagen med henne på puppen, uten at hun nødvendigvis spiser. Jeg trenger litt space innimellom... ;)

Hun er ikke så glad i smokken - hvordan skal jeg få henne til å ta den lettere?
Min var det samme han hadde mam lengre i kjeften enn de andre. Men ville ikke ha den lenge. Men vi tok litt malt på den av og til pga treg mage. Nå sitter han i lange timer på dem:)uten malt selfølgelig vi begynnte tilvenning en da han var 4 uker:)

Frøkna mi er heller ikke så glad i smokk, har prøvd avent og mam. Kanskje prøve en fra nuk da. :)

Ha! Fant både en nuk og en tommy tippee ubrukt fra storesøs! Tupp opp på begge. Til kok nå, og krysser fingrene. :p

NUK var det eneste storebror ville ha. Frøkna liker også NUK, har ikke prøvd noe annet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det trøst som funker men han ville ikke ha smokk før han var nærmere 5-6 måneder

Back
Topp