Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har prøvd mam, avent og avent soothie.Har du prøvd forskjellige typer? Min vil ikke ta noe annen enn de uten sånn oppkant på tuppen![]()
Min var det samme han hadde mam lengre i kjeften enn de andre. Men ville ikke ha den lenge. Men vi tok litt malt på den av og til pga treg mage. Nå sitter han i lange timer på demJenta mi er 2 mnd. og hun har et stort sugebehov. Jeg kan sitte hele dagen med henne på puppen, uten at hun nødvendigvis spiser. Jeg trenger litt space innimellom...![]()
Hun er ikke så glad i smokken - hvordan skal jeg få henne til å ta den lettere?
Her tror jeg jeg prøvde alle typer som var å oppdrive. Fikk han til slutt til å ta nuk-smokker.
Når jeg tenker etter har jeg hørt andre si det også. Får ta en tur på apoteket.Prøv NUK. Det er bare de mi tar![]()
Ha! Fant både en nuk og en tommy tippee ubrukt fra storesøs! Tupp opp på begge. Til kok nå, og krysser fingrene.![]()
Ha! Fant både en nuk og en tommy tippee ubrukt fra storesøs! Tupp opp på begge. Til kok nå, og krysser fingrene.![]()