Smokk

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mitt lille lykketroll er glad i tuttene sine. Men hun vil helst ha de som er 0-6 mnd.
Hun er 11 mnd.

Kan jeg la henne bruke de?
Er det noe grunn for de er delt opp i str?

Er vell smak og behag :) tenker at det er ulike str pga dei minste barna ikkje klarer og holde på store str. Er vell ikkje krise motsatt vei? Har dukka opp noen små tutter her som vi hadde glemt og kasta. Lot jenta vår bruke dei om ho ville. Ho var større :p

Frøkna her satte plutselig en 0-6 mnd smokk på tvers inne i munnen så den satt fast for henne, hun ble hysterisk. Da var hun 5 mnd. Så jeg hadde ikke turt! Men det er min erfaring da...

Frøkna her satte plutselig en 0-6 mnd smokk på tvers inne i munnen så den satt fast for henne, hun ble hysterisk. Da var hun 5 mnd. Så jeg hadde ikke turt! Men det er min erfaring da...
Har hørt om flere med denne opplevelsen. :o Bl.a en venninne av meg, var en skikkelig ekkel opplevelse! Da tror jeg heller jeg hadde prøvd noen andre typer med annen form, men for riktig alder. :)

Flemming brukte 0-6 veldig lenge, for det var den han foretrakk. Men når han klarte å sette den fast i munnen fikk han en større smokk. Han var ikke noe fan av ny smokk, men det var rett og slett fordi han var ikke vant til det. Han måtte bare bli vant til den og jeg føler meg tryggere når jeg slipper å bekymre meg for at han skal klare å sette smokken i halsen.

La henne bruke de, jenta mi tok de 6 + smokkene nå 9 mnd. Vi prøvde litt hver dag så tok hun de til slutt

Back
Topp