Smokk

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Jenta mi vil bare ha de nuk smokkene med skrå tupp, har prøvd de fra mam men de bryter hun seg av.. Har det noe å si for munnen/tennene hvis de bare bruker en type smokk?

Nei det tror jeg ikke :) snuppa vil bare ha mam, har aldri tenkt at det er mer skadelig for tannstillingen enn hvis hun bruker flere typer.

Nei, har ingenting å si. Min brukte kun eloide smokk. Kjøpte billige på navnesmokken.no
Så lenge de ikke bruker det over 3 årsalder så går det bra. Og ikke hele tiden. Kun til soving eller avslapping.

Våres frøken har bare brukt nuk smokker. Hu har ikke akseptert andre typer. Og alt er bra med tenner og munn på henne! :) Hu er 3,5 år nå. :)

Min på 6,5 brukte bare nuk smokker frem til hun slutta. (Hun slutta sent med smokk). Hun har perfekte tenner og tannstilling.

Min ville også bare ha de nuk smokkene i førsten, men nå godtar han alt av smokker :)

Nei, har ingenting å si. Min brukte kun eloide smokk. Kjøpte billige på navnesmokken.no
Så lenge de ikke bruker det over 3 årsalder så går det bra. Og ikke hele tiden. Kun til soving eller avslapping.
Har eloide smokkene skrå tut?

Mi bruker den minste mam smokken.. :) Brukt det siden dagen hun ble født, har to av de minste fra avent (0-2 mnd), men de tar hun ikke like godt..

Back
Topp