Smokk?

Jeg vil forsøke å vente de anbefalte 2 ukene, siden tuppa var så lett da hun ble født. Så får det bare være at jeg blir brukt litt som smukk nå. Det er vanskelig å si om det hadde gjort noe, men vil at hun skal få masse pupp om hun vil det nå i begynnelsen :) 6 dager nå, jeg tåler å vente i 8 til. Tror jeg ;)

Når har dere introdusert smukk?
Vi har prøvd bittelitt etter litt over en uke. Nå er lillemor 11 dager gammel og hun får sutt innimellom. Ikke hver dag en gang, men sånn innimellom når hun er urolig etter mat og rap og bleie. Som regel finner hun søvnen fint selv så det blir ikke mye sutt enda. Hun har brekt seg en gang hun fikk den også :P Er jo ingen hast enda, mange bebiser som ikke tar sutt de første månedene. Men vi fortsetter å prøve :)

Her ble det smokk npr han var 11 dager gammel ifm legging på kvelden. Han har vært litt urolig da, og i går da vi hadde et økedøgn - djises - så kom smokken frem noen ganger.

Jeg har ikke sett noe behov for å teste smokk enda. Hun får pupp når hun vil og roer seg når hun er mett. Har vært litt urolig et par kvelder, antagelig magevondt, men da har hun roet seg i bæresjalet. Men det kan godt hende at jeg prøver seinere hvis jeg ser behovet. Hun er tre uker i morra.

Back
Topp