Smokk?

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Flere babyer som har begynt med smokk her?

Her er amminga godt i gang og pga et ekstremt sugebehov, fikk vi smokk her på barsel i dag;) veldig deilig for mine såre nippler;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Smokken er på plass her...stort sugebehov, å så lenge hu tar både pupp og flaske bruker vi smokken å...:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Smokken ble innført i går her:)
1 uke gammel og veldig deilig for mor, mtp såre nippels:mad:

Her skal også smokk inn når babyen kommer. Jeg har ikke mulighet til å være smokk for han.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Første nektet smokk, så han her skal "tvinges". Lite lyst å bli brukt som smokk igjen..

Jeg fikk beskjed om å ikke ta med smokk til sykehuset, så har heller da ikke med.
Hun har sykt sugebehov, hun suger konstant! Av og til så glipper hun brystet når hun sover og da våkner hun kjapt med hyl-grining. Er utrolig vond og øm, hadde det ikke vært for all smertelindringen jeg får pga bekkenet og keisersnittet, så tror jeg ikke at jeg hadde overlevd!
Må nok finne fram smok når vi kommer hjem! Hvis jeg fremdeles har noen nippler igjen da :P

Jeg fikk beskjed om å ikke ta med smokk til sykehuset, så har heller da ikke med.
Hun har sykt sugebehov, hun suger konstant! Av og til så glipper hun brystet når hun sover og da våkner hun kjapt med hyl-grining. Er utrolig vond og øm, hadde det ikke vært for all smertelindringen jeg får pga bekkenet og keisersnittet, så tror jeg ikke at jeg hadde overlevd!
Må nok finne fram smok når vi kommer hjem! Hvis jeg fremdeles har noen nippler igjen da :p

Uff, det hørtes slitsomt ut :( Jeg vet at flere barselavdelinger ikke er begeistret for smokker, men jeg har lagt to stk i baggen som jeg smugler inn :p Målet er selvsagt ikke å bruke dem, men jeg har blitt advart av flere om å bli brukt som smokk og såre nippler :(

Har heldigvis fått litt tips og hjelp nå, slik at hun ikke bare sutter på tuppen og drar i niplene. Får bare lære henne til så fort som mulig at jeg er en matkilde og ikke en smokk :P lettere sagt enn gjort da :P

Her skal smokken med på sykehuset og er allerede lagt i bagen. Hadde problemer med ammingen sist gang så her skal det brukes smokk hvis hun tar den. Bryr meg ikke noe om hva de sier på sykehuset.

Anbefaler på det sterkeste å ta med smokk.

Sykehuset er ikke begeistret for det i det hele tatt, men for din egen del (pause) og barnets del (trøst/kos) vil jeg anbefale det på det sterkeste.

Er veldig glad jeg hadde pakket ned to:)

Jeg har ikke med noen smokk, har heller ikke trengt det.. Amming går kjempefint og han sovner gjerne ved puppen, passer på å mase på han som vi fikk tips om når han ligger å dupper, sånn at han får sugd seg ferdig og ikke bare kosesuger da :) på det lengste til nå har jeg amma 30 min ca på hvert bryst, da slipper han som regel siste selv også sover han i ca tre timer før han våkner igjen og vil ha mer pupp :) hvis vi skifter bleie før pupp eller han generelt er litt grinete på stellebordet så putter jeg lillefingeren i munnen så han får sutte på den også får han pupp etterpå - og sovner :p <3

Back
Topp