Smokk

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Ikke taaale om at snuppa på 4 uker vil ta smokk..! Har prøvd mange forskjellige typer, mam, nuk, avent, trøst og natursutten.. Har også prøvd å dyppe den i både sukkervann og morsmelk. Har så lyst at hun skal ta smokken, syns det er så godt å ha i mangen sammenhenger fremover! Alt fra legebesøk, vaksiner, osv. Noen andre råd før jeg gir helt opp?? Hun kan sutte på natursutten bittelitt, men når hun mister den og jeg skal putte den inni igjen, da er det plutselig ikke aktuelt igjen..

Sent from my iPad using BV Forum

Du må bare ikkje gi opp å prøve ;)
Husk å få sutten opp i ganen hvor du stimulere patte refleksen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har prøvd nuk også ja, hun vil liksom brekke seg uansett:/ ok takk for tipset!:) skal prøve det;)

Sutter hun på fingeren din om hun får den i munnen? Det kan stimulere suttingen om du først gir fingeren i noen sekunder før du bytter med smokken..

Sendt fra mobilen.

Har funnet ut noe som virker her. Når jeg gir henne smokken, så stryker jeg henne på nesa samtidig. Da fester smokken seg.
Hvis jeg ikke gjør det, så spytter hun den ut med en gang...

Jeg kjøpte nuk sin spesialsutt i latex som var ortodontisk. Latex er mye mykere enn silikon! Jeg har den liggende mellom puppene en stund slik at den er varm og lukter pupp (ikke veldig hygienisk, menmen :P)

Takk for puppetips og andre tips dere! Hahah:P Det skal testes ut!:) nå skal det sies at det virker som om Mini har veldig lite sugebehov utenom spisinga da.. Har deres små det? Usikker på hvor rett det er å tvinge i henne tutt da..

her bruker vi smokken rett og slett pga veldig stort suttebehov, så for å prøve å spare de stakkars puppene mine litt så jobber vi med den smokken, men ingen stor slager her ennå...

Jeg tror jammen meg det funka med stryking på nesa og trøst sin smokk!:-O halleluja! Har tatt den to ganger i dag, og sovna med smokken i munnen nå. Det er mer enn hun har gjort før!;) tvi tvi:P

Trøst smokken er fantastisk!;) og det puppetipset må jeg si var genialt!:

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hvor får man kjøpt trøst-smokker?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På nettet. :-) ellers kan du få to ubrukte av meg. Vi måtte over på noe større så de ble aldri brukt allesammen:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp